FORUM JAGUAR CLUB POLAND FOUNDATION
Dział Techniczny => XJ X300, X305, X308 (1994-2003) => Wątek zaczęty przez: jc406 w Sierpień 12, 2009, 14:39:54 pm
-
Właśnie przeglądam sobie oferty w necie i widzę, że w X308 stosowane były dwa rodzaje koła kierownicy - w szyciem w poziomie (często/zawsze? kojarzone z bardziej wyprofilowanymi fotelami)
I szyciem półkolistym po bokach obudowy poduszki (kojarzone ze "zwykłymi" fotelami)
Domyślam, że ma to zwiazek z wyposażeniem. Jak jest reguła?
-
Nie wierzę, że nikt nie wie. Olaliście mnie :-cry
-
Nie no to nie tak ;) możliwe że nikt się dokładnie w tym temacie nie orientuje, dlatego wolimy się nie wypowiadać. Ja w x300 mam taki środek z poziomym szwem, ale cała kierownica jest ze skóry, bez drewna. Ale widziałem też inne kierownice w x300
-
Ciężki temat. Nawet rzekłbym bardzo ciężki :).
Nie ma nigdzie sprecyzowanej odpowiedzi na twoje pytanie. W X300 zaślepki poduszki były poziome, tylko XJR miał szycie półkoliste po bokach, ale z napisem XJR. Natomiast w X308 to faktycznie ruletka jest. Przejrzałem swoje prospekty z początku produkcji v8 i można by z nich stwierdzić, że Sovereign i Daimler miały szycia poziome. Na dodatek księgowy wyraził zgodę na metalowe logo Jaguara/Daimlera na kierownicy. Tańsze wersje miały znaczek tłoczony i szycia półkoliste. XJR takie same jak w X300. W katalogu z 2001 roku widać tylko jaśki z szyciem poziomym, z XJRem włącznie.
Nie brałbym sobie tego do serca, ponieważ JLR nawet z katalogach pokazuje rzeczy niezgodne z rzeczywistością. Nie wiem czy to virtuale są czy faktycznie gdzieś na jakiś rynek takie wychodziły. A wersje US już wogóle są poj@#%ne.
-
Ciężki temat. Nawet rzekłbym bardzo ciężki :).
Jak choina nie jest w stanie rozkminić tematu to znaczy, że jest baaaaardzo ciężki ::)
-
moja wersja z US ma szycie poziome i nie jest poje.... :-V
-
Ok, widzę, że was ruszyło ;)
Drugie pytanko: Czy kierownice różnią się średnicą?
I trzecie: a jak z fotelami? W ofertach piszą o wersji sport o fotele są "zwykłe".