-
Od zawsze firma Eagle zajmowala sie E-Type-ami. Restauracja tych modeli jest ich specjalnoscia.
Teraz, to juz nie wystarczy. Najmlodsze dziecko Firmy Eagle nazywa sie Eagle E-Type Speedster.
Juz mozna kupic nowego "E-Type-a"
It started with a simple sentence from Dr.Rick Velaj from Connecticut - 'I want something a bit special'
With the public début at the Salon Privee at the Hurlingham Club on the 22nd July, the Eagle Speedster is ready to fly.
(http://oxdieu_speedstercycleappcom.s3.amazonaws.com/fx8v02t8)
(http://oxdieu_speedstercycleappcom.s3.amazonaws.com/fx8os2hn)
(http://oxdieu_speedstercycleappcom.s3.amazonaws.com/fx8pyve3)
(http://oxdieu_speedstercycleappcom.s3.amazonaws.com/fx919mi4)
(http://oxdieu_speedstercycleappcom.s3.amazonaws.com/fx91dk8j)
(http://oxdieu_speedstercycleappcom.s3.amazonaws.com/fx8soj74) (http://oxdieu_speedstercycleappcom.s3.amazonaws.com/fx8sosfj) (http://oxdieu_speedstercycleappcom.s3.amazonaws.com/fx8sp6uz)
(http://oxdieu_speedstercycleappcom.s3.amazonaws.com/fx8sqe74) (http://oxdieu_speedstercycleappcom.s3.amazonaws.com/fx8sqnjk) (http://oxdieu_speedstercycleappcom.s3.amazonaws.com/fx8sq4m5)
(http://eaglegb.com/attachments/image/307/1307/1307.jpeg)
(http://eaglegb.com/attachments/image/304/1304/1304.jpeg)
wiecej: http://eaglegb.com/
-
Nawet nie wiem co mam powiedzieć pewnie pojawią się głosy profanacją czy przesada ale jest po prostu piękny, perfekcyjny chociaż pierwotny przód e-typa moim zdanie prezentował się lepiej i tutaj bym nic nie kombinował ale.... ciesze się że są ludzi którzy jak coś robią to z rozmachem i naprawdę stylowo układ wydechowy wyprowadzony bajecznie już szukam jaki ma silnik :-R :-V
-
(http://oxdieu_speedstercycleappcom.s3.amazonaws.com/fx919mi4)
vs
(http://img.thesun.co.uk/multimedia/archive/00517/nemo-682_517230a.jpg)
Nie, to głupi pomysł.
-
A mnie się podoba :-za
-
:-thumpdown :-thumpdown :-thumpdown
-
Lepiej żeby żył w takiej postaci niż zgnił na szrocie :-za
-
już szukam jaki ma silnik
V12? Czy źle widzę? :P
-
Heh Kyrios - dopiero po paru browarach zczaiłem o co Ci chodzi ;) E-typek żyje i to jak!! Rysiek - dziś pije Twoje zdrowie!! Do zobaczyska :)
-
Widziałem możliwości Eagle, widziałem parę w swoim życiu i to sorry ale jest poniżej ich możliwości i bardzo daleko od E-type którego zrobił kiedyś Broad
Może być, ale bez rewelacji i na gaźnikach... już mogli go bardziej rockNrollowo zrobić, gubi mi się w tym samochodzie spójność koncepcji. Bo albo robimy classic, albo jakiś reborn.
@kyrios - to jest XK silnik , prawdopodobnie z 3 serii, przemalowany na gold head-a tak, aby wyglądał oryginalnie ( no chyba ze się już zestarzeli do reszty i wsadzili 3.8 co byłoby niezłą porażką ) + getrag 5-speed ( pewnie 265 )
warto dodać, że na pewno chcą za niego więcej niż 100 tys funtów
-
V12 pytanie czy to ładnie wyglądjąca seria czy troche jednak wydłubali z niego koników czy tam kotów ???? Nie wydaję mi się długo sięprzyglądałem i zdecydowanie przód został zesputy w moich oczach ale reszta jest najbardziej klimatyczna czy to tylko moja zdanie ?????
Kyrios skąd to porównanie ????? Ja nadal nie czaję przekazu ???
-
KRISS a możesz dorzucić jakąs fotkę broda ???? Tak aby zainteresowani mieli skalę porównawczą :-V
100 tys funciaków to kupa kasy i chyba dość gruba przesada..... jak za ten samochodzik bez fajerweków
-
Nie mam fotki... a może mam, tylko nie wiem gdzie... musiałbym poszukać, to było bardzo bardzo dawno temu widziałem go na żywo.
Mogę napisać, tyle, że była to seria 1 w fhc z v12 z big bore tylko nie wiem jaki, czy 6.6 czy 7.3 pod maską, zestrojoną na wstrysk, bez rurek z nowymi kolektorami, tak, że widać było, że to jest v12, z getragiem, z coopercraftem, posadzona delikatnie( co nie jest jakimś wyzwaniem w E-type) , do tego klima, pełna elektryka, centrale pierdoły itp. Właściciel jeździł tym samochodem na co dzień, a z zewnątrz wyglądał jak oryginał na 17" kółkach. samochód wyglądał jak milion dolarów, a kosztował gruubo ponad 100 tys funtów.
Ja jestem marudą jaguarowską, ale ten samochód rzucił mnie na kolana.
-
I ma prawdziwe wyłączniki hebelkowe, a nie te wstrętne klawisze!!!
BRAWO (choć stylista bardzo lubi przód D-Type 8) )
-
@kyrios - to jest XK silnik , prawdopodobnie z 3 serii, przemalowany na gold head-a tak, aby wyglądał oryginalnie ( no chyba ze się już zestarzeli do reszty i wsadzili 3.8 co byłoby niezłą porażką ) + getrag 5-speed ( pewnie 265 )
motoreczek ma 4,7, zmodyfykowany na 300 hp, 470 nm i owszem 5-speed manual.
cudo wazy 1.100 kg, 0-100 w 5 sek a koniec przy 280 km/h.
co do ceny nie ma zadnych informacji, poki co budowali jeden eksemplarz niby nie patrzac na koszty
i czekaja na zamowienie . . .
-
BRAWO
dołączam się. wielki BRAWO.
-
http://www.auto-swiat.pl/artykuly,Jaguar-Speedster-Concept-Retrofala-nadal-wzbiera,25543,1.html (http://www.auto-swiat.pl/artykuly,Jaguar-Speedster-Concept-Retrofala-nadal-wzbiera,25543,1.html)
Wykonana w całości z aluminium karoseria została nisko zawieszona, powiększono za to nadkola, by zmieścić w nich klasyczne szprychowe felgi z szerokimi oponami. Rozstaw kół jest większy niż w oryginale, więc Speedster wygląda masywniej niż filigranowy E-Type.
Za niepowtarzalny dźwięk odpowiedzialne są 4 rury wydechowe. W stosunku do klasyka zmniejszono miejsce na tablicę rejestracyjną. Eagle zajął się także silnikiem i z 4,7 litra pojemności (6 cylindrów) udało się uzyskać 300 KM i 460 Nm maksymalnego momentu obrotowego. Dzięki temu „setka” na liczniku tego ważącego 1,1 tony pojazdu pojawia się już po 5 s. Prędkość maksymalna wynosi 280 km/h. Za przeniesienie napędu odpowiedzialna jest zrobiona specjalnie z myślą o tym aucie 5-stopniowa skrzynia manualna. Oczywiście, dopasowano także układ jezdny (nowe: zawieszenie i system hamulcowy).
W środku, gdzie tylko było to możliwe, typowe dla E-Type’a elementy stylizacyjne pozostały na swoim miejscu, m.in. okrągłe zegary i włączniki w formie hebelków. Minifotele z oryginału zastąpiono nowoczesnymi, obitymi skórą sportowymi siedzeniami. Eagle zadbał także, by nie zabrakło aluminiowych powierzchni na desce rozdzielczej i szerokiej konsoli centralnej.
-
Podobają mi się takie projekty. Mam nadzieję że klasycznego XJ też coś takiego czeka zwłaszcza teraz gdy nowy XJ ma zupełnie inny styl.
-
w nastepnym Jaguar World bedzie artykul oraz test tego cudo. zobaczymy . . .
-
No ja już przeczytałem, ciągle uważam, że jak na eagle i jego możliwości to nie zachwyca.
-
Po dwoch latach Eagle posunal sie o krok dalej. Na tegorocznej imprezie Salon Prive (London, 22.06.) ma zamiar
przedstawic wersja E-Type Leightweight Speedster, ktora jest o ponad 100 kilogramow lzejszy od "zwyklej" wersji i
nawiazuje do legendarnej wersji rajdowe Jaguara Leightweight E-Type.
Wszystkie zbedne ciezary sa wiec usuwane a do silnika oraz napedu uzyto sporo alumium. Silnik tego cuda to
4.7 litrowy, rzedowy 6-cylynder, ktory bazuje na orygynalnym silniku E-Type-a, wyglada jak orygynal gdyby nie
nowoczesny wtrysk... Silnik ma km310 km oraz moment ponad 460 Nm juz przy 3600 rpm.
Samochod ma teraz wiecej konie na kilogram niz jakikolwiek aktualny seryjny model Jaguara i smialo moze sie
zmierzyc z niejednym supercarem.
(http://i1087.photobucket.com/albums/j479/kogutki4/eagle-e-type-lightweight-speedster-1.jpg)
(http://i1087.photobucket.com/albums/j479/kogutki4/eagle-e-type-lightweight-speedster-3.jpg)
(http://i1087.photobucket.com/albums/j479/kogutki4/eagle-e-type-lightweight-speedster-2.jpg)
(http://i1087.photobucket.com/albums/j479/kogutki4/eagle-e-type-lightweight-speedster-7.jpg)
(http://i1087.photobucket.com/albums/j479/kogutki4/eagle-e-type-lightweight-speedster-5.jpg)
(http://i1087.photobucket.com/albums/j479/kogutki4/eagle-e-type-lightweight-speedster-6.jpg)
(http://i1087.photobucket.com/albums/j479/kogutki4/eagle-e-type-lightweight-speedster-9.jpg)
(http://i1087.photobucket.com/albums/j479/kogutki4/eagle-e-type-lightweight-speedster-10.jpg)
-
To jest całkiem nowy samochód zbudowany na podstawie projektów e-type czy przerobili jakiś zabytkowy (bo innych już chyba nie ma) egzemplarz?
-
Mnie się podoba!
Pamiętajmy, że to nie jest odbudowany i poprawiony oryginał ale zupełnie nowy samochód, jak rozumiem. Nie wiem nawet czy ma taką samą konstrukcję nadwozia jak E-type ale w każdym razie karoseria jest zupełnie nowa i jest... takim ich spojrzeniem na klasycznego E-Type'a. Jest napewno dużo czystsza od oryginału no ale zmienili też nieco wyoblenia etc. To spowodowalo, że choć bardzo podobny (zwłaszcza dla laika) to tak naprawdę zupełnie inny.
Ja to ich spojrzenie doceniam. Im raczej chodziło o absolutną czystość karoserii, linii...
Jak zwykle, też nie wszystko mi sie tak bardzo podoba ale tak jest niemal zawsze.
Stylistykę E-Type połączyli trochę z wczesnymi Corvettami jesli chodzi o stylistyczne rozwiązanie karoserii za fotelami. Mnie się podoba!!! Szkoda, że 6 biegowej skrzynki nie dali ale czy ja wiem czy szkoda???
Jak silnik klasyczny to i skrzynka bardziej epokowa! No bo przecież oryginalna 4 byłaby już zbyt dużym poświęceniem! Do rewelacyjnych nie należała nawet w roku pojawienia się (1964) :)
Co do wtrysku to... chyba ma przecież katalizator nie? No to z gaźnikami byłoby ciężko. I co 3 klasyczne SU HD8 czy jakieś 3 podwójne monstra (Dellorto czy coś :)). Ciężko wszystkich zadowolić.
Mnie się ta koncepcja podoba -napewno jest bardzo przemyślana.
Byłoby pewnie i fajniej gdyby wzięli oryginalnego serii 1 z po 1964 i go totalnie odbudowali i zoptymalizowali -ale tu chodzi o coś innego -ich wizję. Dobrze, że nie dali V12 bo i wtedy musieliby go bardziej na serię 3 zrobić, moim zdaniem, żeby dysonansu nie było -a zresztą, każdy ma prawo do swej wizji -odbiorcy to ocenią.
-
http://www.youtube.com/watch?v=8Yk4OTscPaw