FORUM JAGUAR CLUB POLAND FOUNDATION
Dział Techniczny => XJ X300, X305, X308 (1994-2003) => Wątek zaczęty przez: Pavel w Lipiec 24, 2009, 23:42:31 pm
-
Czy jest jakaś reguła, że XJ'ty mają chromowane ramki wokół okien a XJR'y mają czarne?
http://jaguarclubpoland.net/forum/index.php/topic,3286.0.html (http://jaguarclubpoland.net/forum/index.php/topic,3286.0.html)
ciekawi mnie to bo mój XJ nie ma chromów, czy podczas zamawianie klient miał wybór?czy chce z chromem czy czarne?
-
A Ty nie masz wersji sport? pzdr
EDIT: wlasnie w galerii sprawdzilem, ze masz znczek executive, to moja teoria padla :D pzdr
-
sporty xjr-y maja czarne
executive sovereign i daimlery chromy.
czasami kombinowali zależnie od rynku, ale generalnie taki podział obowiązuje.
-
boże jaki babol
Executive mają czarne... :-wstyd
ten twój w ogóle wygląda na ewidentnego Sporta kolor/felgi itp. Zajrzyj pod niego czy jest na sportpack czy bez. Jak ma sportpack to ewidentnie sport :) z badge od executive
-
...ale Sport powinien mieć atrape w kolorze auta.
Mogę się mylić, jak coś to popraw mnie Kriss, ale felgi Eclipse wyszły w późniejszych latach niż 98 rok. Sport w X308 na początku wychodził zazwyczaj na 16" Dimple'jach lub 17" Celtic'ach. Także obstawiałbym na to, że któryś właściciel dokupił je sobie na zime, czy coś w tym stylu.
Jeśli chodzi o chromy to Executive powinien mieć chrom wzdłóż auta, a ramki drzwiowe czarne. XJ8 chyba miało wszystkie czarne chromy.
-
xjr na u.s.a ma chromy,a na europe czarne,xj-ty tak jak napisal kriss
-
ten twój w ogóle wygląda na ewidentnego Sporta kolor/felgi itp. Zajrzyj pod niego czy jest na sportpack czy bez. Jak ma sportpack to ewidentnie sport :) z badge od executive
:-wstyd ale jak sprawdzić czy jest sportpack ??
-
W budzie X308 dla wersji wyposażeniowej XJ8, Executive i Sovereign można było dokupić Sport Pack.
W skład niego wchodziły:
- felgi 16tki Eclipse (te co ty masz) lub 17tki Celtic
- de-chromy (czarne) wokół szyb
- obramowanie grilla w kolorze auta
- tapicerka dziurkowana
Według mnie masz felgi i de-chromy zgodne z pakietem, a tapicerke masz zgodną dla wersji wyposażeniowej Executive.
-
I najważniejsza rzecz...
stabilizator z tylu...
ogromny problem z x308 jest taki, ze w odróżnieniu do x300, ten model był robiony pod "market specific" i koniec. Tam gdzie nie było sportów, robili executive ze sportpackiem i elementami . Czyli był executive jak ktoś chciał sporta - sprzedawano mu sportpack. W UK na pewno był osobny model.
Choina masz racje (chyba) co do felg - na rocznik nie patrzyłem, ale tak jak mówię. Parę razy się już naciąłem.
-
Czyli tylko sport i taki ze sportpackiem ma stab z tylu? pzdr
-
i znowu więcej wiem o swoim aucie :-thank
-
Wskoczyłem pod swoje auto ostatnio i mam z tylu stabilizator, przy okazji powinien być z przy przedniej osi? bo nie zauważyłem.
Według mnie masz felgi i de-chromy zgodne z pakietem, a tapicerke masz zgodną dla wersji wyposażeniowej Executive.
I najważniejsza rzecz...
stabilizator z tylu...
można po VIN'ie dowiedzieć się co w nim siedzi?
-
nie tylko sport, także xjr - to z założenia
Dalej było tak, że sportpack był dostawiany dowolnie :) Jak jest Daimler ze sportpackiem to też będzie mieć. Zdarza się... w każdym razie że mają
-
To jak mam 3/5 sportpack'a?
- felgi
- de-chromy
- stabilizator z tyłu
czy każdą z opcji można było osobno kupić?
i jak z tym stabilizatorem powinien być też przy przedniej osi?
-
dla mnie to jest executive - sportpack, opisywany czasami jako executive sport.
z rynku na którym występował tylko executive i sovereign.
Były takie rynki, że istniejące samochody tylko doposażano... czyli wersja sport nie była obowiązującą - stąd chrom grill, burr walnut w środku itd itp...