FORUM JAGUAR CLUB POLAND FOUNDATION
Dział Techniczny => S-TYPE (1999-2007) => Wątek zaczęty przez: Whisnia w Lipiec 05, 2009, 09:29:46 am
-
Mam dwa pytania:
Jadąc po drodze pokrytej nierównościami czuję na kierownicy praktycznie każdą z nich (drgania z kół są znacznie przenoszone na drgania kierownicy). Czy to normalne w S-type czy może muszę coś wymienić w układzie kierowniczym? Dodam, że na kierownicy nie ma luzu, na kołach też nie.
Drugie pytanie dotyczy świateł. Długie są super, ale krótkie świecą zdecydowanie za słabo, co może być przyczyną? Dodam tylko, że światła są dobrze ustawione i są to ksenony
Z góry dziękuję za informację
-
P. S. Czy przy seryjnie montowanych ksenonach zawsze montowane są spryskiwacze reflektorów?
-
Tak, a czy ksenon masz oryginalny to latwo mozna sprawdzic, po prostu zobacz czy masz pokretlo do ustawiania poziomu swiatel. Gdy zestaw jest oryginalny to ma i uklad samopoziomowania, wiec wtedy pokretlo nie wystepuje.. pzdr
-
Dzięki. Właśnie wzystko posprawdzałem - jednak mam zwykłe reflektory :-hehe, tylko ktoś założył jakieś chińskie niebieskie żerówki, które jak wyjąłem to były stopione :-nuts . Teraz mam pyszne bialutki philipsy i wszystko już widzę :-yipee
-
Philips moze fajnie swieci, ale mocno sie grzeje i szybko pada.. a do tego ta cena.. pzdr
-
A jakie są (tak naprzyszłość) "optymalnie najlepsze" ? Czyli w miarę tanie, dobrze świecą i sie nie grzeją mocno :)
-
Dzięki - będę pamiętał następnym razem :)
-
A jakie jest mocowanie w S? H7? pzdr
-
Mam H7
-
W takim razie polecam HELLA 8GH 007 157-121. Jezdze na nich w kazdym aucie z H7. Nie maja efektu "ksenona" (nie sa biale), przez co sa zywotniejsze. Ale gdy porownalem zwykla H7 to swieca bielszym i bardziej intensywnym swiatlem. Swieca przede wszystkim duzo lepiej w trakcie i po deszczu (z czym czesto nie radzi sobie zwykla H7). No i najwazniejsze, zarowka nie jest bardzo droga i jak sie spali to nie placzemy jak za philipsami za 200zl/kpl. pzdr
-
Za 250zł to można stolca kupić, a nie zestaw xenonowy. Widzę często na drodze jednookich miłośników taniego shitu. Jak nie spalony żarnik to przetwornica padnięta, ale na drugą szkoda. Żywotność żarnika jest faktycznie 10 razy dłuższa ale Philipsa albo Osrama ale nie tego badziewia z allegro.
-
Zobacz oferte w jakichs norauto, etc. Znajdziesz bez problemu tak drogie H7, ktore sie bardzo szybko rozlatuja, np. od drgan. A co do ksenonow to tez mam dosc ludzi z tymi tanimi zestawami, z soczewka to jeszcze przejdzie, ale stary passat na pozolklym kloszu to juz jest masakra.. pzdr
-
Ty nie narzekasz, narzekaja te osoby, ktore oslepiasz.. pzdr
-
W HEADach to sie wygodnie chodzi, a HIDy trzeba używać na codzień, żeby powiedzieć że o ich żywotności.
A tak apropo. Kiedyś mówiłeś, że komputer pokazuje spaloną żarówkę odkąd masz HiDy.
-
Nawet jak ustawisz to i tak oslepiasz. Rozproszenie na kloszu to raz, dwa brak poziomowania.. To wlasnie powody, dla ktorych nie wkladam ksenonow, choc tez bym chcial.. pzdr
-
To że nie ma poziomowania to tak naprawde nie jest powód, bo to jeden wielki badziew. Dużo by pisać żeby wytłumaczyć o co chodzi. Według mnie największa wada HIDów to temperatura światła. Seryjnie xenon wychodzi 4300K, a HIDy 6000K, 8000K i więcej. Im więcej tym większy kozak jesteś i masz uznanie na mieście.
-
Czy ja wiem czy badziew, fakt, ze to jest wolny mechanizm, ale jednak dziala.. Ale faktem rowniez jest, ze srednio sie ma do naszych drog w PL.. Zaraz nas przegonia za :-off. pzdr
-
Ja póki co poprzestałem na Philipsach Night guide +50% i jestem zdowolony z efektu :-super