FORUM JAGUAR CLUB POLAND FOUNDATION
Dział Techniczny => XE (2014 - obecnie) => Wątek zaczęty przez: piterus87 w Grudzień 26, 2025, 18:59:41 pm
-
Witam. Ostatnio wyświetliła mi się na ekranie najnowsza aktualizacja oprogramowania do pobrania. Niewiele myśląc pobrałem ją i kliknąłem "zainstaluj". Zamknąłem auto i poszedłem na cały dzień do pracy. Po powrocie okazało się, że transmisja danych przez SIM i Wifi przestały działać. Nie da się ich w żaden sposób włączyć. Coś musiało pójść nie tak podczas aktualizacji chociaż nawet nie wiem co bo żadna informacja o błędzie się nie wyświetliła.
Próbowałem resetu TCU, odłączałem akumulator na dłuższy czas, podmieniałem bezpieczniki, przywracałem system do ustawień fabrycznych - bez skutku.
Teraz w informacjach o wersji oprogramowania systemu łączności pojazdu nie ma żadnej wersji.
Jak to naprawić? Czy serwis Jaguara ma możliwość instalacji oprogramowania inaczej niż przez SOTA?
-
A sprawdzałeś czy karta się nie zawiesiła?
-
A sprawdzałeś czy karta się nie zawiesiła?
Jedyną kartę, którą mam to SIM, którą wyjmowałem i wkładałem już dziesiątki razy, bez skutku.