FORUM JAGUAR CLUB POLAND FOUNDATION
Dział Techniczny => S-TYPE (1999-2007) => Wątek zaczęty przez: KeryaneK w Grudzień 18, 2025, 22:41:39 pm
-
Cześć, ;)
Ostatnio w moim Jaguarze 3.0 z 2004r (pełen lift) wyskoczył check wraz z restricted performance. Podpiąłem kompa, no i wyniki.. cóż:
Idle:
SFT Bank1: 11%
SFT Bank2: 14.2%
LFT Bank1: 7,87%
LFT Bank2: 11,8%
Mainfold absolute pressure: 42kPa
Fuel rail pressure: 375KPa
2500RPM:
SFT Bank1: -0.8% then 0% for a next 2 sec after letting the pedal go
SFT Bank2: 1.58% then 0% for a next 2 sec after letting the pedal go
LFT Bank1: 1.58%
LFT Bank2: 4.72%
Mainfold absolute pressure: 18kPa
Fuel rail pressure: 384KPa
Wychodzi więc na to (o ile dobrze je interpretuje), że gdzieś mi wchodzi lewe powietrze. Mimo wszystko jest to tylko moja interpretacja i prosiłbym kogoś, kto zna się na temacie nieco bardziej niż ja, aby potwierdził moje obserwacje i ewentualnie podał które dokładnie uszczelki/uszczelniacze należy wymienić.
Dodatkowo, po rozgrzaniu silnika Jaguar często przerywa przy dużym obciążeniu na niskich obrotach (czuć jakby ktoś stukał w silnik) - domyślam się, że to kwestia cewek, mimo braku żadnych kodów błędu. Niby mam kod "P1582: Throttle Monitor Data Avalaible" lecz nie mam pojęcia jak z poziomu SDD przeczytać te logi. Mimo wszystko prosiłbym o wskazówki, czy to może być coś innego, żebym mógł się nastawić. :)
Dzięki!