FORUM JAGUAR CLUB POLAND FOUNDATION
Dział Techniczny => XJ Seria I do III (1968-92) => Wątek zaczęty przez: michal.zydek88 w Październik 10, 2025, 22:21:39 pm
-
Witam forumowiczow.
Niedlugo (tak mysle) bede swiezo upieczonym posiadaczem serii 1.
Tutaj jest pytanie do Was.
Auto jest z 1970. Cele swoje zycie az do 2014 jezdzilo w Marsylii potem trafilo do Norwegii.
Auto ma udokumentowany przebieg 55 800 km. Dwa segregatory A4 z fakturami (jeszcze odrecznie pisanymi).
Nigdy nie bylo blacharsko ruszane, lakier oryginal, lekko popekany na klapie bagaznika i masce ale to tylko nadaje mu smaczku. Rdza nie wystepuje, ranty nadkoli, spody drzwi, progi, podloga, slupki przednie wszystko bez rdzy. Wszytkie chromy kompletne i ladne, srodek tez. przejechalem sie nim i progi zwalniajace brane dobrze ponad 40km/h bez zadnych dziwnych dzwiekow.
Silnik to 2.8 r6
Skrzynia manual z overdrive
Swiezo po wymianie sprzegla, gosc dorzuca komplet uszczelek dookola szyby przod i tyl.
Auto mozna do PL sprowadzic za 30000zl na gotowa po oplatach.
Warto za takie pieniadze?? czy znajdzie sie cos w podobnych pieniadzach w PL???
Pozdrawiam serdecznie i z gory dziekuje za rade.
-
Siema,
a podoba Ci się to auto? Jeśli nie ten XJ I, to co?
Masz garaż?
Są w Twojej okolicy serwisy aut zabytkowych?
To nie chodzi o te 30 tyś PLN, tylko o Twoją zajawkę na klasyka i co po zakupie. Jeśli dożywocie u Ciebie, to nie ma się co zastanawiać.
A jeśli chcesz zrobić interes sprzedając w PL z zyskiem, to trzeba się mocno zastanowić.