FORUM JAGUAR CLUB POLAND FOUNDATION
Dział Techniczny => XJ X350, X358 (2003-2009) => Wątek zaczęty przez: Jagandme w Czerwiec 26, 2025, 23:06:13 pm
-
Jak wygląda wasze doświadczenie z tym silnikiem przy 200.000km. Na co zwrócić uwagę. Jedni mówią, że korekta luzów zaworowych. Inni rozrząd, radiatory itd.
-
Mój miał zmieniany rozrząd przy 170 tys jakoś i tylko dla świętego spokoju. Lepiej jest zmienić na wzmocniony niż trzymać ten z plastikowymi napinaczami aż strzeli. Silnik jak sie dba, to i 500k zrobi. Układ chłodzenia jest bardzo ważny. Trzeba sprawdzić chłodnice i przewody, te lubią paść ze starości i wtedy jest problem jak na trasie strzeli.
-
Układ chłodzeni już wymieniłem więc tutaj jest ok. A powiedz jaki orientacyjne koszt takiego rozrządu, materiałów + robocizny? Robiłeś u kogoś kogo możesz polecić?
-
Rozrząd wyszedł jakieś 3k z tego co pamiętam , części + robocizna, ale u mnie był ściągany silnik na stół, bo jeszcze skrzynia była ogarniana i była walka z układem chłodzenia po zdemontowaniu gazu.
-
No ładna cena. Mi we Wrocku wycenili 15k. Rozrząd, wariatory, regulacja zaworów. Masz jakieś mechanika godnego polecenia? Przy takiej inwestycji lokalizacja nie ma większego znaczenia.
-
Rozrząd i większość rzeczy przy moim X350 był robiony przez kolege Driv3rrrr ( AutoPro - tel. 796 260 092 ).