FORUM JAGUAR CLUB POLAND FOUNDATION
Dział Techniczny => XJ X300, X305, X308 (1994-2003) => Wątek zaczęty przez: sonix001 w Lipiec 07, 2024, 21:14:53 pm
-
Witam,
Czy orientuję się ktoś jak dostać się do pompy paliwa w x308?
Samochód podczas jazdy zgasł nie odpala po sprawdzeniu bezpieczników spalony jest od pomy paliwa po wymianie bezpiecznika na nowy cały czas go pali
-
Pompa siedzi w zbiorniku, zeby ja wymienic musisz wyciagnac zbiornik. Do przewodow pod autem potrzebujesz specjalnego narzedzia do sciagania linii i szesc paciorkow przed spaniem zeby nic sie przy okazji nie polamalo.
-
Dzięki właśnie dzisiaj się dowiedziałem ze ktoś już coś robił coś przy pompie paliwa i znalazł dziwny sposób jak wycięcie górnej części karoserii wiec chyba się obejdzie bez wyciągania zbiornika :)
Raczej to nie jest oryginalny otwór :) znalazłem dwa przewody bez izolacji które robiły zwarcie po zaizolowaniu pompa odpaliła na 20 minut i dalej nie działa :( na krótko działa bez problemu bezpiecznik dobry przekaźnik przełożyłem z innego miejsca i dalej nic czasami się włączy na chwilkę i silnik gaśnie
Co ją załącza jak wygląda temat z masą ?
-
No mogli chociaz wyciac to lepiej, nie mowilem wczesniej bo to jednak rzezba, chociaz bardzo popularna w tych rocznikach. Zgaduje ze czarny to masa a bialy zasilanie, niestety nie znam schematu do niego, moze ktos ma i sie pochwali.
-
dokładnie mogli lepiej to zrobić ale pomysł nie taki zły pompka wymieniona na nową działa :)