FORUM JAGUAR CLUB POLAND FOUNDATION
Dział Techniczny => XJ-40, XJ-81 (1986-1994) => Wątek zaczęty przez: emka w Luty 26, 2008, 14:01:01 pm
-
Już się do tego przyzwyczaiłem, (od 14 lat) ale objawy są następujące: przy 0k. 1/3 baku zaczyna brakować paliwa w czasie przyśpieszania lub ostrym zakręcie w prawo. Silnik się dusi i gaśnie. Po zatrzymaniu, odpala normalnie i można dalej spokojnie jechać do najbliższej stacji i uzupełnić bak. Mój jag lubi pełny bak - ja też.
Jagoholik, czy to sprawa jakiegoś filtra (nigdy nie czyściłem) czy poprostu "ten model tak ma"?
-
jeśli od 14 lat nie był wymieniany filtr paliwa, to cud :-wings że wogóle jeszcze jeździ
-
Może 14 lat to przesada, bo jednak był serwisowany kilka lat temu w ASO jeszcze na ul. Grójeckiej w W-wie. Ale opisane zjawisko wystepuje od samego początku czyli od 1994 r kiedy go kupiłem.
P.S. Gdzie jest umieszczony filtr paliwa?
-
Ty myślisz, że w ASO wymieniają filtr paliwa jeżeli nie kuje w oczy. Naiwny ;D
-
Może masz zapchany odpowietrznik zbiornika i pompa paliwa sie nie wyrabia przy zbyt dużym podciśnieniu. U mnie tak było i chwilowo jeżdżę z wyjętym, aż dotrze nowy. Próbowałeś jeździć z odkręconym korkiem?
-
Zatkane odpowietrzenie może skutkować odcięciem paliwa, ale w takim przypadku zazwyczaj problem występuje podczas jazdy w trasie bez dłuższych postojów.