FORUM JAGUAR CLUB POLAND FOUNDATION
Dział Techniczny => XJ-40, XJ-81 (1986-1994) => Wątek zaczęty przez: jagmaniac w Czerwiec 22, 2023, 21:48:20 pm
-
nadszedl ten moment, progi do roboty, ruda weszla tez na odcinek blotnika tylnego w okolicach progu, wiec kupilem reperaturki,
a skoro juz jest u blacharza to zlecilem pelna inspekcje podlogi, pasow i grodzi itp i jesli cos bedzie do roboty to maja pruc i robic
progi beda dorabiane przez speca, nie ma gotowcow
dzis bylem u niego, zrobil przymiary, zadba o kazde wyprofilowanie progu zeby byl odtworzony oryginal - inna opcja mnie nie interesuje...
tym tematem chce rozpoczac fotostory tej operacji - az po lakiernika, zobaczymy jak to wyjdzie
mam nadzieje ze do zlotu dam rade - przez glowe przechodzi mi mysl by swiezutkim daimlerem pojechac na tegoroczny zlot!
pierwsze zdjecia juz niedlugo...
-
ok, to zanim zaczne wklejac kolejne etapy, to od razu pytanie, czy moze ktos pomoc
listewka w daimlerze jest oryginalnie wczepiona na takie mocowania:
- zwykly nit
- ale nit ma podkladke z tworzywa z tulejka ktora powoduje ze on lekko odstaje i to tworzywo stanowy swoisty zaczep do listewki
i tu pytanie - czy mozna dostac takie tulejki z kolnierzem?
mam nadzieje ze jestescie w stanie to sobie zobrazowac, ponizej foto do pomocy...
(https://i.imgur.com/xzwfzRs.jpg)
(https://i.imgur.com/U4oWuZ9.jpg)
-
Jak nie dostaniesz to daj komuś do wydruku 3d. Ważny dobór odpowiedniego materiału.
-
Albo dać do tokarza, który zajmuje się toczeniem precyzyjnym.
-
Wejdź na Ebay angielskie i wpisz BD267061 te nity były używane przez Jaguara Triumpha i inne angielskie auta.