FORUM JAGUAR CLUB POLAND FOUNDATION
Dział Techniczny => XF (2008 - obecnie) => Wątek zaczęty przez: uneasy w Czerwiec 13, 2022, 19:16:03 pm
-
Witam,
Jestem swierzaczkiem, zawsze mi sie marzyl Jaguar XF i teraz w koncu jestem w stanie sobie na niego pozwolic, niestety poza zachwytami nie wiem o nich nic, tyle co poczytane na autocentrum.
Mam konkretny egzemplarz na oku, XF II z 2015 roku, z silnikiem 2.0 diesel 163km.
Czytalem ze silniki w XF II sa bardzo awaryjne ? Prawda to ?
Kolejne pytanie, ten konkretny egzemplarz ma usterke w fotelu kierowcy, nie dziala przesuwanie do przodu - jak bardzo powazna usterka to moze byc ?
Dodam ze jestem dosyc dobrze obeznany w naprawach aut elektronicznie i mechanicznie, takze nawet wieksze naprawy nie stanowia wiekszego problemu.
Ogolnie szukam XF I ale po lifcie, ten akurat jest w dobrej cenie bo mial kiedys przygode jakas ktora zostawila na nim kategorie N. Mieszkam w UK - kategoria N to taka ze ubezpieczyciel wyplacic szkode calosciowa, ale nie bylo uszkodzen strukturalnych i po naprawch auto moze wrocic na droge - niestety nie wiem jakie to uszkodzenia byly a sprzedajacy twierdzi ze juz z taka kategoria kupil. Ale dlatego sie tutaj sprzedaje taniej, bo ta kategoria jest jawna i publiczna, stad ceny samochodw z kategoriami sa nizsze.
Bylbym bardzo wdzieczny za dodakowe wskazowki na co zwrocic uwage przy zakupie.
-
2 litry sobie odpusc , mocno awaryjne , szukaj 2.2 lub 3.0 , 2.2 mniej awaryjne ale 3.0 to jest czysta poezja , kup z malym przebiegiem , olej co 6 tys mil , mam tez z cat S , niesprawny dpf potrafi wykonczyc silnik bardzo szybko , ja uzywam aplikacji Car Scanner do jego kontroli I wiem kiedy bedzie wypalal , przesiadlem sie z 3 letniej e classy - jaguar to auto o 2 klasy wyzej
-
Z jakiego miast jestes ? Ja z Redditch
-
Hej 3.0 pewnie bajka nie miałem okazji pojeździć. Mam 2.2 i jestem mega zadowolony, jeżdżę dużo coś koło 70k rocznie pali średnio 5.5 max 6 litrów. W miarę żwawy, jak kolega wyżej napisał oliwę wymienia się co 10k większych problemów nie ma.
-
2 litry sobie odpusc , mocno awaryjne , szukaj 2.2 lub 3.0 , 2.2 mniej awaryjne ale 3.0 to jest czysta poezja , kup z malym przebiegiem , olej co 6 tys mil , mam tez z cat S , niesprawny dpf potrafi wykonczyc silnik bardzo szybko , ja uzywam aplikacji Car Scanner do jego kontroli I wiem kiedy bedzie wypalal , przesiadlem sie z 3 letniej e classy - jaguar to auto o 2 klasy wyzej
A co w 2.0 jest takiego awaryjnego?