FORUM JAGUAR CLUB POLAND FOUNDATION
Dział Techniczny => XJ-40, XJ-81 (1986-1994) => Wątek zaczęty przez: jagmaniac w Maj 02, 2022, 07:28:09 am
-
hej,
no i stalo sie, moje niedopatrzenie,zbyt malo silikonu ? cokolwiek...
poci sie wokol dekla mostu, a most juz na aucie
czy ktos walczyl z tematem zdejmowania dekla gdy caly wozek jest na aucie? czy mial sposob by dojsc tam ale nie zrzucac calosci? dalo sie?
pozdrowka!!
-
Jesli dobrze pamietam to i tak musisz zrzucic glowna rame jako minimum, bo dolne szpilki sa razem z pokrywa, dyferencjal wtedy pojdzie odrobine do dolu i bedziesz mial dojscie zeby wybic szpilki wahaczy? Jak zajrzysz pod auto to powinno byc w miare widocznie co i jak?
-
tak, ogladalem to i wyglada na to ze inaczej sie nie da, trzeba opuscic, ale jest tez problem szpilek od wahaczy, musze to zwalic bo inaczej nie zdejme podstawy do mocowania kosci... ehhhh... masakra
-
Jak odkrecisz ramę i te dwie dogbones to możesz przytrzymać w górze na podnośniku dyferencjał, lekko opuszczasz i wszystko będzie wisieć na wale i tłumikach i na czymkolwiek co będziesz miał pod dyferencjałem 😂
Takim sposobem nie trzeba wszystkiego ściągać, później da się tak złożyć.
Jak w ogóle ta pokrywę dałeś? Tam w oryginale był chyba 'hilar'(czy jakoś tak), ja bym dorobił uszczelkę i sylikon na obie strony posmarował.
Swoją drogą jak ściągniesz pokrywę to połóż ja na jakieś lustro i upewnij się że jest płaska, one potrafią się wygiąć trochę i może masz temu dziurę gdzieś, można zawsze wtedy przeszlifować całość.
-
dalem na uszczelke w plynie...nie przylozylem sie do tego jak widac... bo zapocenie jest...