FORUM JAGUAR CLUB POLAND FOUNDATION
Dział Techniczny => X-TYPE (2001-2010) => Wątek zaczęty przez: remesiis w Listopad 04, 2021, 13:52:24 pm
-
Witam
Wszedłem w posiadanie Jaguara Kombi X-Type 2.0 D 2004r. Do zrobienia jest pompa i wtryski. Samochód już diagnozowany. Objawy takie, że go "odcina" podczas jechania. Jak to zrobić najtaniej?
-
Najtaniej sprzedać i kupić jeżdżącego.
Najlogiczniej to zacząć od wymiany pompy ciśnienia paliwa oraz filtra paliwa na delphi i modlitwy jak będą na niej wtryski działać (może nie dostały opiłkami jeszcze za mocno). Jak będzie lało to wtryski do wyjęcia regeneracja i płukanie układu.
Jak będziesz dalej jeździł to zdechnie max za 200km.
-
Auto nie jest używane od czasu tej bolączki. Wtryski leją. Chodzi mi czy warto to wszystko regenerować lub wymienić ewentualnie na jakieś używane o ile to wchodzi w grę. Jeśli tak to jak, gdzie itd. Czy zwyczajnie odpuścić.
-
ja od miesiaca mam x typa z 2005 kupilem z uszkodzona rura na dolocie i pomp[a wspomagania tydzien temu migała kontrolka swiec żarowych i check engine sie swiecil w moim przypadku remont wtryskow pomogl w tym 2 lały zaplacilem 1400 za remont wtryskiwaczy i nie kopci nic sie nie swieci mniej pali i duzo lepiej sie zbiera xd
-
ja od miesiaca mam x typa z 2005 kupilem z uszkodzona rura na dolocie i pomp[a wspomagania tydzien temu migała kontrolka swiec żarowych i check engine sie swiecil w moim przypadku remont wtryskow pomogl w tym 2 lały zaplacilem 1400 za remont wtryskiwaczy i nie kopci nic sie nie swieci mniej pali i duzo lepiej sie zbiera xd
Masz tu trochę kropek i przecinków. Przydadzą Ci się.
......,,,,,,
-
Rozumiem, że cena zakupu nie była wygórowana?
-
Tak z ciekawości, jaki przebieg ma Kotek?