FORUM JAGUAR CLUB POLAND FOUNDATION
Dział Techniczny => XJ X300, X305, X308 (1994-2003) => Wątek zaczęty przez: adriansajecki w Czerwiec 25, 2009, 14:00:48 pm
-
Mam kilka pytań. Stałem sie posiadaczem Daimler six 1997 rok. Mam pytanie odnośnie zawieszenia. W tym tygodniu pojechałem do serwisu Bilsteina na uczniowska w Warszawie i chcialem zregenerować amorki i niestety tylko z przodu mialem Bilsteina i tylko przód zrobiłem amorki i wymiana odbojników. Teraz chce zrobić tył i pytanie czy zakładać też Bilstein żeby były takie samie czy nie koniecznie? Co oprócz amorków i odbojników przydało by sie wymienic? Czy sprężyny wymieniac czy wyciągnąc a może zostawić? Podczas jazdy na niedużych wybojach coś tak stuka z prawej strony z tyłu dosyć szybko jak by jakiś stabilizator albo coś takiego co to może być ?
-
z tymi sprężynami to wyciagnąc stare (zregenerować) czy zostawić (nic nie robić zostawić takie jakie są) :-wstyd
-
chodzi o te tuleje belki ??
link niezgodny z regulaminem - admin.
-
tak to tuleje tylnej lawy-tez na dniach bede wymienial,mam jyz zakupione wlassnie w "tym "sklepie
-
Sprawdź czy te stuki z tyłu nie biora sie z luzu półosi w dyfrze. Podlewaruj tylne koło za wahacz i poruszaj kołem góra dół. W XJ za utrzymanie koła w pionie odpowiada półoś i własnie na wejściu półosi do dyfra czesto występuja luzy.