FORUM JAGUAR CLUB POLAND FOUNDATION

Dział Techniczny => XJ X300, X305, X308 (1994-2003) => Wątek zaczęty przez: adriansajecki w Czerwiec 25, 2009, 14:00:48 pm

Tytuł: Tylne zawieszenie x300
Wiadomość wysłana przez: adriansajecki w Czerwiec 25, 2009, 14:00:48 pm
Mam kilka pytań. Stałem sie posiadaczem Daimler six 1997 rok. Mam pytanie odnośnie zawieszenia. W tym tygodniu pojechałem do serwisu Bilsteina na uczniowska w Warszawie i chcialem zregenerować amorki i niestety tylko z przodu mialem Bilsteina i tylko przód zrobiłem amorki i wymiana odbojników. Teraz chce zrobić tył i pytanie czy zakładać też Bilstein żeby były takie samie czy nie koniecznie?  Co oprócz amorków i odbojników przydało by sie wymienic? Czy sprężyny wymieniac czy wyciągnąc a może zostawić? Podczas jazdy na niedużych wybojach coś tak stuka z prawej strony z tyłu dosyć szybko jak by jakiś stabilizator albo coś takiego co to może być ?
Tytuł: Odp: Tylne zawieszenie x300
Wiadomość wysłana przez: adriansajecki w Czerwiec 25, 2009, 14:30:38 pm
z tymi sprężynami to wyciagnąc stare (zregenerować) czy zostawić (nic nie robić zostawić takie jakie są) :-wstyd
Tytuł: Odp: Tylne zawieszenie x300
Wiadomość wysłana przez: adriansajecki w Czerwiec 25, 2009, 22:39:37 pm
chodzi o te tuleje belki ??  
link niezgodny z regulaminem - admin.
Tytuł: Odp: Tylne zawieszenie x300
Wiadomość wysłana przez: gesiog1 w Czerwiec 26, 2009, 19:41:51 pm
tak to tuleje tylnej lawy-tez na dniach bede wymienial,mam jyz zakupione wlassnie w "tym "sklepie
Tytuł: Odp: Tylne zawieszenie x300
Wiadomość wysłana przez: Jasiek1 w Czerwiec 30, 2009, 10:16:28 am
Sprawdź czy te stuki z tyłu nie biora sie z luzu półosi w dyfrze. Podlewaruj tylne koło za wahacz i poruszaj kołem góra dół. W XJ za utrzymanie koła w pionie odpowiada półoś i własnie na wejściu półosi do dyfra czesto występuja luzy.