FORUM JAGUAR CLUB POLAND FOUNDATION
Dział Techniczny => XJ X350, X358 (2003-2009) => Wątek zaczęty przez: mbolo w Lipiec 25, 2021, 08:35:35 am
-
Jak radzicie ? Naprawiać czy szukać skrzyni biegów. Prawdopodobnie również do regeneracji konwerter.
-
Skrzynia i konwerter uzywany napewno taniej ,ale jak zrobisz swoja wiesz co masz. Moze tylko nowy soft i adaptacja jest potrzebna albo uszczlki zaworów za kilka pln.
-
No dokładnie, naprawiałbym swoją, natomiast regeneracja mechatroniki to nie jest kilka zeta na uszczelki, zrobienie tego na tiptop to jest ze 3-4 patyki.
-
Zestaw naprawczy mechatroniki 445zł + elektrozawory, jeśli konieczne 1100-1200zł, mogę pomóc w temacie.
-
Co jest w zestawie?
-
https://sklep.v12.com.pl/zestaw-naprawczy-mechatronic-a-asb-zf-6hp26-3398.html
Nr płyty do uzgodnienia w zależności od zapotrzebowania.
-
Czy na podstawie poniższej etykiety da sie ustalić jakieś fakty dot. mechatroniki, czy definitywnie trzeba ją najpierw wyciągnąć?
-
Najlepiej na podstawie numeru wybitego z boku korpusu STUECKL NR 1068......, ale zdarzyło się, że płyta była inna niż katalog twierdził, więc dla 100% pewności można najpierw wymontować.
-
Dzięki, odezwę się, chcę się tym zająć tak na tiptop póki nie jest za późno. Byłbym również wdzięczny za kontakt do eksperta od ogarnięcia skrzyni, nie tylko mechatroniki, który nie mówi potem, że "się musi ułożyć".
-
Jak radzicie ? Naprawiać czy szukać skrzyni biegów. Prawdopodobnie również do regeneracji konwerter.
Ja naprawiałem swoją skrzynię i regenerowałem konwerter, koszt całości zamknął się w 4 tysiącach. Fachowiec od skrzyń powiedział mi przy okazji, że w autkach które mają moc powyżej 350 koników konwertery bardzo rzadko wytrzymują 200tys, najczęściej kończą się już przy przekroczeniu 150tys. Mój zaczął szwankować gdzieś pomiędzy 160 a 170tys, a naprawę zrobiłem tuż przed osiągnięciem 180tys kilometrów
-
Co naprawiałeś?
-
Przede wszystkim konwerter, bo padł i zaśmiecił skrzynię opiłkami. W skrzyni, oprócz dokładnego oczyszczenia z opiłków i został wymieniony jeden element wałka wychodzącego oraz wszystkie uszczelnienia no i oczywiście cały olej wraz z filtrem
-
A jesli mozna wiedziec u kogo kolega robil skrzynie ? Lepiej miec takie kontakty w razie W :)
-
Nie chcę tu pisać u kogo naprawiałem, bo inny Forumowicz miał zastrzeżenia do pracy tego warsztatu, ale jak będziesz miał taką potrzebę to wyślę Ci namiary na priva. Warsztat mieści się w okolicach Olsztyna