FORUM JAGUAR CLUB POLAND FOUNDATION
Dział Techniczny => X-TYPE (2001-2010) => Wątek zaczęty przez: Korki366 w Czerwiec 08, 2021, 20:32:27 pm
-
Witam wszystkich .
Mam dość poważny problem z x typem , mianowicie przyjechał mi na warsztat z problemem uszczelki pod głowicą , ewidetnie było po niej widać po zdemontowaniu głowicy , cały zabieg trwał około 3-4 tygodni w tym pracy moze 2 dni robocze , reszta to nagrywanie części ponieważ nie wiedzialem ze jest tak ciężko wszystko do niego dostać ale juz mniejsza o to , do sedna po włożeniu jedenostki do auta poskręcaniu wszystkiego auto nie odpala , iskre sprawdzilem jest , paliwem czuć tak jak by go zalewało , kompresja jest wzorowa , 0 błędów , myślałem , ze może pomyłiłem wtyczki od wtryskiwaczy , zamieniłem je ale dalej to samo , jeszcze raz zdjalem pokrywy zaworów oraz rozrusznik aby zobaczyć dla pewnosci czy nie popelniłem błędu na rozrządzie ale wszystko jest w jak najlepszym porządku , trafiłem na to forum przypadkiem i zdecydowałem się tu odezwać może ktos z kolegów / koleżanek miał podobny problem bo mi już ręce opadają , pracuje przy samochodach od około 5 lat ale pierwszy raz wziałem się za jaguara i czuje ze stoje na minie. Pozdrawiam
-
Nie wiem jakie były objawy, ale ktoś kiedyś pisał o tym, że można koło zębate na wale na dole źle założyć. Pytanie czy to było ruszane?
-
Nie , nie ruszałem nie było potrzeby
-
Ja bym sprawdził po obd lub manometrem ciśnienie paliwa. Oprócz tego, sprawdziłbym czy widać jak pracują wtryskiwacze w trakcie kręcenia silnikiem, do tego lampa, żeby sprawdzić czy iskra jest wtedy kiedy trzeba.
-
Wszystko tak jak ma być
-
No to jeszcze zostaje sprawdzenie czasu wtrysku (np. Oscyloskopem), lub wspomaganie plakiem i sprawdzenie czy wtedy coś załapie.
Bo rozumiem, że teraz kręci, ale nic a nic nie podłapuje, tak?