FORUM JAGUAR CLUB POLAND FOUNDATION
Dział Techniczny => S-TYPE (1999-2007) => Wątek zaczęty przez: Jasomit w Maj 01, 2021, 00:12:49 am
-
Witam mam 3.0 z 2000r
Jeżdżę nim, niby trzyma parametry 0-100km/h
Ale trochę mułowaty jednak jak dla mnie.
Pytanie, czy w tym silniku, można jakoś łatwo, dodać parę koni i niutków?
Turbo odpada, kiedyś robiłem, ale w silniku V nie chce mi się bawić, za dużo zachodu.
Pytanie nie zasadne, jak na 3.0 to chociaż moment powinien być wyższy, zwłaszcza z dołu.
-
Sprzedać, kupić 4.2. Tuning tego silnika nie ma sensu.
-
Też jestem przeciwnikiem tuningowania fabrycznych silników. Wolał bym poszukać ukrytych (utraconych) możliwości w aktualnym silniku. Mój 3.0 ma już słabiutkie ciśnienia w cylindrach i zastanawiam się nad remontem silnika, bo z tych deklarowanych 238 koni to chyba niewiele zostało. Najpierw jednak trzeba zebrać trochę kasy na ten cel a przede wszystkim pojechać na hamownię i rzeczywiście zobaczyć - na czym stoję. Tak czy inaczej - trochę koników będzie do odzyskania. Pozdrawiam! :-V
-
No właśnie, też mam wrażenie że gdzieś koniki mi się rozbiegły.
Dla tego też ponawiam prośbę by ktoś wziął telefon, włączył stoper i zobaczył jakie ma przyspieszenie na trójce, powiedzmy od 2000obr do 6000obr.
Swojego czasu ozywilem auta jak lada samara, BMW 320, przez turbo, ale w fałce nie będę się bawił.
Wiem doskonale że coś takiego jak tuning wolnossącego silnika, bez instalacji turbo nie ma sensu, ale warto odratować serię.
-
Ten twój kotek to na wszystkich garach chodzi? U mnie właśnie cewka padła jedna i mocy nie miał.