FORUM JAGUAR CLUB POLAND FOUNDATION
		Dział Techniczny => XE (2014 - obecnie) => Wątek zaczęty przez: JohnnyB w Luty 09, 2021, 20:58:54 pm
		
			
			- 
				Hej,
 W czasie jazdy pojawił się błąd "ASPC - niedostępne", jednocześnie zapaliła się kontrolka poduszki i zniknęła ikonka ludzika kierowcy.
 Auto nie wykrywa kierowcy, nie odnotowuje zapięcia pasów.
 
 Czy możliwe że ASC jak i mata kierowcy są na jednym bezpieczniku ? Jeśli tak to który w pierwszej kolejności sprawdzić, ewentualnie w której skrzynce bezpieczników szukać.
 Nie znalazłem w opisie pozycji zarówno poduszek jak i ASPC.
 
 Dzięki za info...
 
 P.S....Zamarzł mi zbiornik płynu do spryskiwacza....zalany zimowy.....z PSB.......
 
 
- 
				W pierwszej kolejności sprawdź moduł pod fotelem. to przez niego wszystko przechodzi.
 Upalony bezpiecznik to znak ze jest zwarcie w obwodzie. Mata jeśli jest wo wyłącznie w celu podgrzewania.
 Jeśli n nie łapie obecności to poduszka foliowa z powietrzem w siedzisku fotela.
 pod fotelem jest mała kostka z mnóstwem kabelków i wężykiem połączona z poduszką siedziska, i tu szukaj może się rozszczelniła lub przebiła.
 
 
- 
				Dzięki.
 Powciskałem wszystko pod fotelem, zostawiłem na dwie noce i po prostu zniknął sam.
 Po tygodniu zaczęły działać także spryskiwacze, odmarzł zbiorniczek.....
 Będę obserwował i jak się pojawi ponowie będę dokładniej sprawdzał pod fotelem.
 
 P.S. zadzwoniłem do Jaguara bo auto na gwarancji i w Wawie, pracownik serwisu nie wie co to jest ASPC i stwierdził że,  nie ma czegoś takiego w aucie......Podłączenie do komputera zajmuje minimum 3 godziny......eh.....
 
- 
				To podlaczenie do kompa to chyba bardzo skomplikowana czynnosc :- pojecia U mnie tez powiedzieli,ze minimum 2 godziny i dokladnie 189 euro za godzinke :-hehe
			
- 
				To podlaczenie do kompa to chyba bardzo skomplikowana czynnosc :- pojecia U mnie tez powiedzieli,ze minimum 2 godziny i dokladnie 189 euro za godzinke :-hehe
 
 
 Pokopało ich zdrowo hehe
 Za 140$ można sobie kopic imax do diagnostyki jaguara.
 Autoryzowane serwisy mają zarabiać na serwisach ale bez przesady. Analiza błędów to nie technologia kosmiczna.
- 
				Jak już został podniesiony temat narzędzi do diagnostyki JRL.
 Czy ten iMax to jakiś dedykowany komputer czy są jakieś sensowne rozwiązania w PL ?
 Czy jakieś OBD po BT jest sensownym rozwiązaniem ? Jeśli tak to jaki software do tego szukać ?
 Czy ktoś coś może sensownego doradzić ?
- 
				W serwisie,ktory mam niedaleko domu nie maja programu do x260.Robili cos innym.Wiem,ze serwisuja poprzednie modele.
 Stwierdzili,ze musze jechac do innego serwisu,dedykowanego temu modelowi.I to oni podali mi cene.U mnie w pracy czesto rozmawiamy o autach i jak im powiedzialem cene podlaczenia pod komp  to pukali sie w czolo.