FORUM JAGUAR CLUB POLAND FOUNDATION
Dział Techniczny => S-TYPE (1999-2007) => Wątek zaczęty przez: PonuryMotywator w Luty 03, 2021, 23:57:34 pm
-
Witam mam pytanie trochę głupie, można zamienić za zaciski hamulców z zwykłych na te z S-type 4,2 v8 R. ?
-
Musisz przerzucić wtedy jarzmo, tarcze no i klocki wiadomo.
-
Ok dzięki za informacje :-super
-
+osłona tarczy, przewody. Upewniłbym się przede wszystkim, czy zwrotnica jest ta sama. Daj koniecznie znać, czy poprawiło się hamowanie.
-
jakoś za specjalnie nie chodzi mi o drogę hamowani tylko tamte ładniej się prezentują :-gwizd
-
No zgadza się, sam myślałem nad wymianą na Brembo, X350 ma beznadziejne hamowanie, ale wg mnie kompletny mod kosztuje zbyt wiele, żeby zyskać tylko na wyglądzie, stąd jestem ciekawy jak takie heble sprawdzają się vs. stokowe.
-
Ja założyłem do przedlifta tarcze i zaciski z polifta 320 , lepiej to wygląda i lepiej hamuje .
-
Polecam klocki EBC yellow stuff. W moim 4.2 sprawują się doskonale :)
-
Dorwałem na alle za grosze zaciski z Rki 358 w b. dobrym stanie /występowały też na pewno w XF, 351 i wydaje mi się, że również w S/, w wolnej chwili zrobie regenerację, zamierzam to złożyc na Textarze. Jest tylko jedno ale: w Rce jest inny numer EPC dla serwa, zachodzi więc podejrzenie, że skuteczność takich modów na bardziej wyczynowe to tylko w połowie sukces zacisków. Będę informować.
-
Brembo dopiero hamuje i czuc to zdecydowanie. Miałem porównanie w erce i xjr z tarczami 326 w wersji 3l.
-
No i to jest właśnie dziwne bo brembo juz nie było w polifcie. Wyglàdajà kozacko, niestety full zestaw to juz spore koszty +tylne zwrotnice z tego co widze go wymiany.