FORUM JAGUAR CLUB POLAND FOUNDATION
Dział Techniczny => XJ Seria I do III (1968-92) => Wątek zaczęty przez: adam75 w Czerwiec 18, 2009, 21:37:05 pm
-
Mam zatartą sprężarke klimy (brak oleju) i może któryś z kolegów jest w stanie mnie pokierować do zródła nabycia jej oczywiscie za rozsądną kase, napewno z rozbiorki lub po regeneracji. Z moją myśle że nie da się nic zrobic
-
jezeli nie jestes w stanie jej znalesc w polsce to moge zapytac znajomego handlarza w niemczech.
-
rozmawiałem dziś z gościem z v12, jest w stanie mi sprowadzić za ok. 1400zł. Nie wiemczy to dobra cena. jest po regeneracji
-
jezeli chcesz to zapytam sie o ceny. wyslij mi na pw nr vin prosze.
-
Kogutki, dzięi za zainteresowanie i chęć pomocy. vin wysłałem na pw
-
dostalem, juz wyslalem mail. zobaczymy co bedzie :)
-
Sprawdź tutaj
http://www.britishparts.co.uk/.sc/ms/dd/Jaguar%20XJ6-XJ12%2069-87--Cooling-Heating/1174/AC%20COMPRESSOR (http://www.britishparts.co.uk/.sc/ms/dd/Jaguar%20XJ6-XJ12%2069-87--Cooling-Heating/1174/AC%20COMPRESSOR)
pozdr
-
Ta sprężarka klimy to była wzięta z chevroletów jest typem A-6 dość ciężka (18 kg ) z lat 1960 Różnica, późniejsze modele Jaguara miały śruby metryczne do przykręcania Chevy miał standard -calowe) Znam osobę która wsadziła do ser III (ale to samo co ser II) sprężarkę od XJ40 lepiej działa i jest lżejsza
troczę trzeba sie namęczyć aby ja zamocować ale jest warto.
ja ostano zakładam sprężarkę od XJ81 V12 do wcześniej szych modeli XJS trzeba przerobić węże i koło-sprzęgło na pasek. auto nie będzie w 100% oryginalne ale będę mógł używać klimę bez obawy przegrzania silnika podczas upałów.
-
Mam sprężarkę od S3 . Rocznik 83 . Pochodzi z mojego dawcy części.
Co do stanu to układ klimy był cały czas zalany olejem. Kręci się normalnie. Natomiast zakładam, że do wymiany będą uszczelnienia. Mogę ją sprzedać za 150 zł Jak coś to pisz na priv
-
Witam
mam problem z uruchominiem klimatyzacji w serii II 76 układ jest szczelny ale sprezarka działa tylko po podłaczeniu "na krotko" gdzie sa bezpieczniki odpowiedzialne za prace klimatyzacji prosze o wszelkie dodatkowe informacje na ten temat
-
Bezpieczniki znajdują się nad nogami kierowcy bądź pasażera na wewnętrznej stronie pokrywki od skrzynki z bezpiecznikami powinieneś mieć pokazane po kolei który za co jest odpowiedzialny również z wartością Amps ( w zależności oczywiście od wersji LHD or RHD ) także to najprostszy sposób sprawdzenia zdejmując pokrywkę zabezpieczającą bezpieczniki po jej wewnętrznej stronie powinieneś znaleźć zapasowe pod tym względem prawdopodobnie nie ma różnic między serią II a III mogę się jednak mylić co do szczegółów :-V
-
Radzio, zaciekawiłeś mnie. Jaką masz sprężarkę - sandena 709, czy nowszą? 709 jest na r12 i się zastanawiam, czy będzie działać bezproblemowo z r134 (jakieś inne oleje tu są)?
-
Na szczęście nie muszę eksperymentowac, bo mi chodzi z r12, ale tak przyszłościowo pytam, bo r12 w końcu przestanie być dostępny
-
;)