FORUM JAGUAR CLUB POLAND FOUNDATION
Dział Techniczny => XF (2008 - obecnie) => Wątek zaczęty przez: Tompl w Grudzień 29, 2020, 17:34:02 pm
-
Czy ten oring na bagnecie w SV8 powinien być gumowy i elastyczny? Mój jest twardy, a bagnet luźno siedzi w rurce. Nie wiem czy tak ma być, czy to wina starości... Myślę nad wymianą, aby bagnet szczelnie siedział na swoim miejscu.
-
wymien :) u mnie - skonczylo sie lewym powietrzem po jego rozpadzie
-
Zaciekawiło mnie to co napisałeś? Lewe powietrze? Jakie miałeś objawy? Działo się coś z autem?
-
Dzięki, wymienione :) Ogólnie to do otwarcia maski skłoniły mnie błędy P0174 i P0171. Okazało się na szczęście, że zasunął się wężyk podciśnienia koło przepustnicy, ale szukając przyczyny ciekawiła mnie kwestia tego bagnetu. ZAIC co do lewego powietrza to odpaliłem kiedyś silnik z odkręconym korkiem wlewu oleju przy wymianie, aby filtr oleju się napełnił. Chodził strasznie nierówno przez to.
-
Raczej przez to ze nie bylo oleju w systemie...
-
Raczej przez to ze nie bylo oleju w systemie...
Na 100% przez korek ;)