FORUM JAGUAR CLUB POLAND FOUNDATION
Dział Techniczny => XF (2008 - obecnie) => Wątek zaczęty przez: raf406 w Listopad 16, 2020, 14:38:43 pm
-
do czego są te wtyczki ?
xf 2011
-
Kabel serwisowy, używany podczas pierwszego transportu do punktu sprzedaży.
-
Dzieki za info .myslałem że to wtyczka do subwoofera ,usytuowanie i sama wtyczka idealnie pasuje do subwoofera .
A masz może opis przyłączy kostek w zmacniaczu radia po lewej stronie w bagażniku ,Chodzi mi o opis (która wtyczka do którego głośnika itd chce wyprowadzic sobie sygnal do suba ponieważ nie posiadam wersji BOWERS WILKINS.
-
Powinno sie zgadzac.
-
Dzieki wielkie jak bede miec troche wiecej czasu to wypróbuje schemat i jeśli kogoś to zainteresuje to opisze wszystko ,może jakieś zdięcie zrobie
-
Ta wtyczka 4 pinowa jest do subwoofera, a sam subwoofer powienien być w miejscu koła zapasowego.
-
Chętnie się podłącze do tematu. Też chcę podrasować trochę audio. Może ktoś może podpowiedzieć gdzie znajdę speca od audio w Warszawie lub okolicach . Znalazłem jednego w Markach tylko zażyczył sobie ok 25k zł, trochę drogo:-D
-
Ta wtyczka 4 pinowa jest do subwoofera, a sam subwoofer powienien być w miejscu koła zapasowego.
no to do subwoofera czy Kabel serwisowy, używany podczas pierwszego transportu do punktu sprzedaży.
-
Ta wtyczka 4 pinowa jest do subwoofera, a sam subwoofer powienien być w miejscu koła zapasowego.
no to do subwoofera czy Kabel serwisowy, używany podczas pierwszego transportu do punktu sprzedaży.
Chyba pozostaje podłączyć subwoofer i sprawdzić czy zadziała. Raczej nie powinno się nić zepsuć, ale z kotami różnie bywa :- pojecia
-
A wiec tak wtyczka ta jest faktycznie do subwoofera ale u mnie nie działa ponieważ nie posiadam wersji nagłośnienia BOWERS&WILKINS i nie było fabrycznie chyba subwoofera w bagażniku.
Przemierzyłem wtyczke i podłączona jest do niebieskiej wtyczki w zmacniaczu gdzieś w dolnym rzędzie juz nie pamiętam nie dochodzi do niej sygnał z radio bo nie ma takiej opcji w radio przesyłam zdiecie ( nie ma sterowania na suba)
-
Tak więc jeśli kogoś to interesuje to pokarze wam jak ja to zrobiłem żeby mieć działającego suba w bagażniku.
UWAGA Robisz to własną odpowiedzialność.
Na tym zdieciu zaznaczone są kabelki odpowiedzialne za sygnał tylnych głośników do kórych musimy się wpiąć lub wlutować jak kto woli. kabelki są od prawej parami kanał prawy i kanał lewy (ale sprawdż sobie żeby nie było sprzężenia)
Po przylutowaniu na drugim końcu Kabelki muszą mieć na końcówkach czincze rys 2 które wpinamy do wzmacniacza który musicie sobie kupić polecam zwyczajny 2 kanałowy najnepiej z filtrem dolnoprzepustowym
Z orginalnego subwoofera demontujemy (odpinamy i likwidujemy)tą wtyczke z pierszego postu z kablami i lutujemy do głośnika nowe kable które podłączamy do wzmacniacza . i gotowe.
Zasilanie wzmacniacza 12 volt możemy podpiąć pod akumulator wpinajac w kabel bezpiecznik pamietając że ujemny kabel do masy auta a nie do akumulatora
-
Problemem jest sterowanie wzmacniaczem (włącz wyłącz) może ktoś wie który kabel jest odpowiedzialny za to żeby wzmacniacz włączał sie i wyłączał wraz z załączeniem radia ,na razie mam zasilanie wzmacniacza na próbe zmostkowane.
-
w tylnych slupkach sa wzmacniacze antenowe - moze tam da rade znalezc sygnal po wlaczenu radia.
-
Witam Tak ta druga wtyczka z czterema pinami jest do subwoofer bo ja tak owy posiadam w bagażniku i robi robotę :D a mnie interesuje ta biała z dwoma pinami do czego to jest?