FORUM JAGUAR CLUB POLAND FOUNDATION
Dział Techniczny => XF (2008 - obecnie) => Wątek zaczęty przez: wierciu w Październik 31, 2020, 15:39:10 pm
-
Pojawił się dzisiaj metaliczny dźwięk w silniku przy dodawaniu gazu. Tak od 2 tys w górę. Po chwili samochód włączył Restricted Performancem. Z nawiewów strasznie śmierdzi spalinami. Ktoś ma jakiś pomysł? Nie mam jak do wtorku podpiąć pod komputer.
-
Hmmm może zawór od egr, coś gdzieś takiego czytałem na niemieckim forum, oby nie panewka ale skąd by się wtedy wziął zapach spalin w kabinie
-
Zawór EGR właśnie wymieniałem tydzień temu bo było rozszczelnienie. Coś strzeliło pod maska i teraz silnik wydaje odgłosy jak traktor.
-
Sprawdziłeś rury do i od intercoolera?
-
Może łańcuch na walku rozrządu poszedł się je....
-
Silnik by raczej nie odpalil bo lancuch napedza pompe paliwa.
Tak naprawde to takie objawy moze dawac cokolwiek...
Bez fizycznego sprawdzenia ciezko cokolwiek potwierdzic - skoro czuc spaliny trzeba sprawdzic uklad wydechowy wlacznie z kolektorem i turbinami.
-
U mnie śmierdziało, bo mocowania przy katalizatorze popękały.
Wysłane z mojego SM-M215F przy użyciu Tapatalka
-
Pojawił się dzisiaj metaliczny dźwięk w silniku przy dodawaniu gazu. Tak od 2 tys w górę. Po chwili samochód włączył Restricted Performancem. Z nawiewów strasznie śmierdzi spalinami. Ktoś ma jakiś pomysł? Nie mam jak do wtorku podpiąć pod komputer.
Taki błąd pojawił mi się raz i zawsze po przekroczeniu 2000 obrotów silnika. Okazało się że podczas innych działań wyleciała rura z turbo i za każdym razem kiedy turbo miało zadziałać pojawiał się ten błąd.
Smród z nawiewów miałem przy odpalaniu samochodu i okazało się że był nieszczelny DPF. Po wymianie smród zniknął.
Sugerując się tym co piszesz możesz mieć nieszczelność w układzie wydechowym albo w układzie turbo. Sprawdź te rzeczy i wyeliminuj zanim zaczniesz grzebać dalej.