FORUM JAGUAR CLUB POLAND FOUNDATION
Dział Techniczny => XJ X350, X358 (2003-2009) => Wątek zaczęty przez: Bulldose w Kwiecień 26, 2020, 10:32:07 am
-
Czesc,
Orientuje sie ktos czy w PL (albo powiedzmy czechach czy SK) - tak do kilkuset km od KRK jest ktos kto ogarnia strojenie Jagow?
Planuje pomodzic wydech i dolot w moim 4.2 i wypadlaoby to potem dostroic ;)
-
Ale to wolnossak? Jak tak to tam nie ma co ustawiać nawet po wymianie wydechu. W dolocie to tym bardziej nic nie podziałasz oprócz filtra
-
Tak wolnossak, myslalem nad zrobieniem CAI z filtrem no i troche odetkac wydech, mowisz ze nie ma sensu po takiej operacji stroic?
Z poprzednich doswiadczen (wprawdzie nie z V8kami a japonskimi szlifierkami;) ) wydawalo mi sie ze zawsze po takich modach warto wystroic i sporo to daje.
Pzdr
-
W dżapańskich szlifierkach modziło się jeszcze kolektory wydechowe na 4-2-1,hehe, to były czasy. Postroić coś zawsze można, tylko jak nie ma doładowania to efekty niewarte wydanych pieniędzy.
-
Stroić zawsze warto, a po wydechu i dolocie to i wolnossaka można poprawić. Wiadomo, że przyrosty nie będą takie, jak w motorze doładowanym, ale około 30 KM jest do ugrania na takim setupie. Na pewno poczujesz różnicę ;)
-
Hej
przy obecnych zmianach koszty-przyrosty nie beda zadowalajace w wolnym ssaku,
jedynie po zmianach skasowalbym adaptacje i jezdzil bym,
gdy wyrzucasz katalizatory, niestety wtedy czeka korekta (wylaczenie sond),
tulejki nie zawsze dzialaja,
gdy robisz dolot, to tylko i wylacznie kompletna puszka,
tak, aby nie dostawal powietrza z komory silnika,
zmiany mechaniczne typu obrobka glowic, wymiana walkow dopiero wtedy w/g mnie ma sens strojenia,
dopiero wtedy bym robil program,
Pozdr
-
Arden kiedyś miał tuningowane wydechy, doloty i filtry do tego silnika. Dodatkowo rozwiercali go do 4.4
-
Dzieki wielkie za wszystkie sugestie :)
Pzdr!