FORUM JAGUAR CLUB POLAND FOUNDATION
Dział Techniczny => S-TYPE (1999-2007) => Wątek zaczęty przez: sylabista w Marzec 18, 2020, 11:34:01 am
-
Hej,
Dopadł mnie niemiłosiernie bolesny temat jakim jest uszczelka pod głowicą. Wymieniona chłodnica, zbiorniczek wyrównawczy i nadal wywala płyn, ten na CO2 wykazał, że w obiegu jest dwutlenek węgla.
Panowie ile to realnie kosztuje w jednostce 2.5 V6? Biorąc pod uwagę wszystkie koniecznie rzeczy do zrobienia, ażeby zrobić to raz a dobrze.
Może jesteście kogoś w stanie polecić w kujawsko-pomorskim?
-
Ja bym wrzucał 3.0. Z tego, co wiem, można zrobić taka przekładkę - poprawcie mnie, jeśli się mylę.
-
Taniej wyjdzie używany silnik zamontować a silnik spokojnie możesz zastąpić 3.0 sam tak zrobiłem .
Wysłane z mojego MI 6 przy użyciu Tapatalka
-
To w takim razie gdzie szukać silnika z dobrego źródła?
-
pytanie czy robisz dla siebie czy na sprzedaż ? bo jaką masz gwarancję że używany silnik za miesiąc czy rok znowu nie wypluje uszczelki ? ja niedawno robiłem i koszt robocizny i materiałów to 6 tys :( ... ale już do końca nie będę musiał do niego zaglądać ;D
-
Ja kupiłem całego Anglika ,silnik został przełożony a reszta posłużyła jako części zapasowe.
Wysłane z mojego MI 6 przy użyciu Tapatalka
-
ja robiłem w swoim uszczelki. też mam 2.5 v6 - same uszczelki głowic + planowanie - reszty nie ruszałem, tylko uszczelki kolektora dorzuciłem. Wyszło z robotą niecałe 2tys w Toruniu. Mam zaufanego mechanika, ogarnąłby Ci.
-
Czy przekładka silnika z 2.5 na 3.0 wiąże się z jakimiś "przeróbkami" czy jest plug&Play?
-
Wyciągasz i wkładasz jak w życiu albo na odwrót
. 1/1
Wysłane z mojego MI 6 przy użyciu Tapatalka
-
Sprawdzony dostawca silników dla forumowiczów?
Czy muszę bawić się w ruletkę? :)
-
W Gdyni zapłaciłem za całość 6,5 tys.
-
Cześć!
Jestem na półmetku prac z wymianą uszczelki pod głowicą, ale jest problem z wyborem uszczelniaczy zaworowych.
Produkt pierwszy:
https://sklep.v12.com.pl/uszczelniacz-zaworowy-xr85231.html
Produkt drugi:
https://sklep.v12.com.pl/uszczelniacz-zaworowy-xr85231-1609.html
Jeden kosztuje 8.50 za sztukę, drugi 40 zł.
Jesteście w stanie wypowiedzieć się na temat jakości tych części? Rozstrzał cenowy jest ogromny.
-
Zadzwoń do Krzyśka, doradzi co założyć
-
A Reinz albo Elring nie robią? Pewnie by wyszły po 12-20 zł szt
-
osobiście skorzystałem z tych uszczelniaczy: http://www.englishcars.pl/produkt-uszczelniacz-zaworu/2131 , zakład regenerujący głowice bardzo dobrze wypowiadał się o ich jakości. Najbardziej zabolała mnie cena nowych śrub mocujących głowice dostępnych tylko w oryginale (ponad 50pln/szt)
-
Podrzucam parę fotek z prac, którzy podrzucili mechanicy.
Jakby ktoś był zainteresowany co i jak to dajcie znać, postaram opisać się wszystko co zostało mi przekazane :)
-
operacja w toku,pacjent znów będzie zdrowy!
-
mnie też to czeka, 2.5 V6 benzyna w manualu, jutro dowiem się co i jak, też była wymieniona chłodnica, zbiorniczek i termostat, ale podobno dalej lipa mechanik mówi, więc od przyszłego tygodnia poszukiwania czas zacząć... w sumie po wymianie tych elementów jest nawet nieźle, auto dobrze się zwija, silnik pracuje równo ale nadal jest problem z temperaturą, pożyjemy zobaczymy!
-
Jaką chłodnicę wstawiałeś? I ile dałeś?
-
Chłodnice wymieniałem przed uszczelką i kosztowała 1100 zł bez złotówki. Pacjent odebrany i wszystko gra :)
-
👍
-
u mnie chłodnica 550, termostat 150, zbiorniczek 150; dzisiaj po dwóch dniach testów silnik pracuje OK, nie grzeje się jak poprzednio, więc jest dobrze...