FORUM JAGUAR CLUB POLAND FOUNDATION
Dział Techniczny => XF (2008 - obecnie) => Wątek zaczęty przez: Krzyzak494 w Marzec 12, 2020, 07:48:14 am
-
Dzień dobry, wczorajszej nocy po lekkiej zabawie w sportową jazdę, już po zakończeniu i odstawieniu samochodu na zbicie temperatury wyskoczył mi komunikat ograniczenia mocy.
Po odczekaniu około 10 minut zgasiłem Kota, to nie dość że miałem ten komunikat i silnik był w trybie awaryjnym to jeszcze przy gaszenia samochodu wystąpił objaw przeciągnięcia gaszenia.
Teraz pytanie czy ktoś z was miał coś takiego bądź słyszał??
Jaguar XF (250x)
2010r
3.0 Diesel
-
Niestety nie potrafię pomóc, ale proponuję napisać co to za Kot, model, silnik, paliwo...
-
Hej
w ten sposob ani nie diagnozuje sie, ani nie naprawia,
chyba, ze chcesz miec dodatkowe koszty w postaci niepotrzebnie wymienionych czesci ...,
ktos mial podobny przypadek, to jest jedynie podpowiedzia, co mozna sprawdzic ...,
odczytaj bledy w skrzyni biegow i silniku,
vin auta tez bedzie przydatny,
nie napisales wlasciwie nic,
silnik, paliwo, rok prod.,
miales komunikat tylko o ograniczeniu mocy,
czy rowniez za wysokiej temperaturze i przegrzaniu ?
Pzdr
-
Jag XF (250x) silnik 3.0 Diesel, dopisane już w poście wyżej
Miałem tylko komunikat o ograniczeniu zasilania
-
Mialem cos podobnego w swoim Jaguarze, tez 3.0 DS, byly to zawory EGR, jeden do wymiany byl.
Tylko ze nie bylo u mnie sportowej jazdy.
-
A i zapomniałem dopisać że na silniku z lewej strony mam lekkie ubytki /sączenie, bądź zapocenie olejem, i podczas jazdy czuć zapach spalonego oleju.
Mam wrażenie jak by któryś z węży może mieć dziurkę
-
Pęknięty kolektor ssący
-
Czeka mnie jeszcze wizyta u mechanika więc dopiero się dowiem co powie komputer.
A może być to jakaś nieszczelność w przewodach między coolerem a turbem i z tamtąd olej ucieka i ten błąd by był? Jak uważacie?