FORUM JAGUAR CLUB POLAND FOUNDATION
Dział Techniczny => XJ X300, X305, X308 (1994-2003) => Wątek zaczęty przez: Fly w Czerwiec 06, 2009, 18:21:14 pm
-
Witam. Jestem posiadaczem Jaguara Xj8 4.0. Może ktoś z Was zetknąl się z podobnym problemem, jeśli tak podzielcie się bezcenną wiedzą. Auto potrafi czasem zgasnąć. Wszystko jest cacy ... ale, auto przy większych predkościach (tak od 160 km/h w górę) potrafi zgasnąć. Komunikat kompa: Engene stalled, Efekt: silnik jest rozłączany (tak jak w 2 pozycji kluczyka w stacyjce) i ... koniec jazdy . Po chwili i ponowymu uruchomieniu wszystko wraca do normy. Ostatnio dzieje się to rownież przy niskich prędkościach i obrotach. Generalnie problem występuje sporadycznie, ale jest to strasznie denerwujące i niebezpieczne. Miałem zabrudzony filtr powietrza więc myślałem, że to jest przyczyną. Niestety po wymianie jest nadal to samo. Zmieniłem przekażniki, ktore podobno mogly być przyczyną i też nic nie pomoglo. Czy ktoś z Was miał podobny problem? Proszę o radę. Pozdrawiam Piotr
-
czy twoje auto jest w jakis dodatkowy sposob zabezpieczone( alarm itd.) ostatnio mialem podobne historie ,spadl przewod w stacyjce i "ksiaze " wracal na lawecie.jezeli rozlacza sie zaplon warto zaczac od najprostszych metod.to tylko podpowiedz,przyczyn moze byc wiele,szczegolnie w jagu.
-
Podaj rok produkcji i wersje (USA. Europa itp)
ktore przekaźniki wymieniłeś?
-
Podaj rok produkcji i wersje (USA. Europa itp)
ktore przekaźniki wymieniłeś?
Jaguar Xj8 4.0 Executive 1997 (koniec roku) wersja europejska. VIN SAJJJALD4CR815187, Moc 209 KW.
Wymieniłem przekazniki w okolicy komputera (wszystkie 5 sztuk :(
-
Sprawdz kable czy sie bardzo grzeja byc moze dotykaja do silnika ,lub masz nieodpowiednie .Stego co sie orientuje to dobierales na sztuki lub kupiles zamienniki.
-
Sprawdz kable czy sie bardzo grzeja byc moze dotykaja do silnika ,lub masz nieodpowiednie .Stego co sie orientuje to dobierales na sztuki lub kupiles zamienniki.
Nie wkładałem zamienników, tylko oryginalne przekaźniki. Jutro sprawdzę przewody
-
sprawdz jeszcze przekaznik pompy paliwowej (w bagazniku) jak rowniez przekaznik pod maska z lewej strony w malym czarnym pudelku (EMS przekaznik) . moze nie same przekazniki maja problem jak ich polaczenia w podstawach (traca polaczenie)
moze podlacz miernik cisnienia paliwa na listwie . i sprawdzisz czy podczas gasniecia masz paliwo.
czy wentylator tez sie wylacza podczas zatrzymania? co jeszcze przestaje dzialac (swiatla zewnetrzne ,wewnetrzne , alarm itp.)
Przy komputerze wymieniles 5 przekaznikow (A/C sprezarki, startera, przepustnicy,cewek,wtryskiwaczy patrzac od srodka silnika do blotnika)
-
Mam program do jagusia i jestem w stanie sprawdzić przy pomocy kompa co go boli lub bolało bo zostaję ślad w komputerze auta jak bedziesz ma pomorzu lub w mazowieckim to się odezwij mój nr 505861724 pozdrawiam
-
kubaledzion, moze podzielisz sie tym programem... pzdr