FORUM JAGUAR CLUB POLAND FOUNDATION
Dział Techniczny => S-TYPE (1999-2007) => Wątek zaczęty przez: Adt81 w Styczeń 31, 2020, 19:21:09 pm
-
Witam
Jako, że zalega mi w garażu całkiem sprawny kompresor postanowiłem go zregenerować i docelowo zainstalować z mniejszą rolką. Rozkręciłem łobuza i mam 3 pytania.
1. Jak wymontować same rotory ? One są jakoś nabite z wałkami na łożysko czy jak ? Nie chcę na siłę nic robić, a nie wiem jak je zdjąć z kół zębatych bo tam trzeba wymienić łożyska i uszczelniacze.
2. Czy wiecie gdzie mógłbym wysłać wspomniane rotory to nałożenia nowej powłoki teflonowej ?
3. Całą obudowę będę oddawał do czyszczenia żeby zrobić ładnie na cacy i czy można potraktować powierzchnię wewnątrz obudowy jak i same rotory (są nieco porysowane) jakąś delikatną technologią np. wibracyjne polerowanie aluminium ?