FORUM JAGUAR CLUB POLAND FOUNDATION
Dział Techniczny => XE (2014 - obecnie) => Wątek zaczęty przez: ogorgrup w Styczeń 30, 2020, 19:45:24 pm
-
Witam. Potrzebuję informacji ( przeróbka licznika , wgranie map na Europę, radio itp) bądź też namiarów na firmę najlepiej południe Polski zajmującą się przeróbką samochodów z USA na Europę. Jaguar xe 3.0 v6 340 KM 2016 r.
-
Hej
niestety, albo stety wawa ;)
navi i audio - tak,
oswietlenie (rozne kombinacje i wersje) - tak,
wskazniki jesli elektroniczne (predkosciomierz na km, kontrolka recznego eu, logo rdynamic) - tak
doposazenia w oryginalne wyposazenie rowniez wylaczenie czegos z wyposazenia fabrycznego,
;)
Pzdr
-
Witam. Przepraszam za zwłokę w odpowiedzi ale uciekło mi o wpisie na forum. Będę się kontaktował w najbliższym czasie jeśli dany problem nie będzie rozwiązany. Pozdrawiam
-
Mam namiary na gościa nie daleko Wawy , sam przerabiałem XE 2.0 benzynę ok 2 lata temu i wszystko było ok .
-
Hej, moge prosic na namiary na osob/firme z okolic wawy ktora zajmie sie autem z USA. XE 2020.
Po 2 latach powrot do Jaga :), tym razem udalo sie wylicytowac polifta z USA za grosze. Juz zaladowany w kontener, wiec temat na po 1 stycznia 2025.
-
3 posty wyżej masz ofertę.
-
Ok, zatem napsize na PW jak tylko auto doplynie. Dzięki. Kluczyk drugi tez dasz radę ?
-
Pisz do #Zyg zag
-
Witam. Nie chcę zakładać nowego wątku więc podepnę się tutaj, szukam informacji na temat przerobienia lamp tylnich w XE przedlift 2016r, czy kupno lamp EU jest jakimś rozwiązaniem ? czy to będzie działać ?
czy może przeróbka kloszów lamp ? dzięki za info.
-
Dostałeś może jakieś info odnośnie lamp? Też będę chciał swoje przerobić. Jeśli ktoś podpowie jak to można zrobić mądrze to chętnie posłucham. Jak nie to będę musiał kombinować sam i odkrywać Amerykę na nowo ;)
-
Ogólnie to jak na razie wstawiłem sam tylko żarówkę, w lampie amerykańskiej masz zaślepione miejsce na żarówkę, ja to rozwierciłem i przygotowałem otwór pod oprawkę T15 pod żarówki w16w tak jak w oryginale, co do podłączenia to jestem w lesie bo cały czas się zastanawiam jak to rozwiązać a samochodu nie mam pod ręką żeby to rozkminiąć.
-
Ja w tzw "międzyczasie" kupiłem już lampy europejskie i podłączyłem na szybko ale okazuje się, że świecą dokładnie tak samo jak te hamerykańskie. ;D Zauważyłem, że wiązka ma jeden pin mniej niż wtyczka w lampie EU. Może tam jest problem
-
moze pomoze - przewod ktorego brakuje w NAS to bodajze GN-OG
-
Ogólnie to trzeba od BCM do lamp podciągnąć kable i przeprogramować BCM tak mam zrobione docelowo, partyzantką do przeglądu było podłączenie tylnych kierunków z przednimi przy BCM, w tylnie lampy wsadziłem żarówki ledowe żeby jak najmniejsze dodatkowe obciążenie, na desce kierunek migał szybko, ale lampy mrugały normalnie, ogólnie to takiej partyzanki wydaje mi się że nie warto robić ale już na pewno nie docelowo, ale jak ktoś będzie musiał na szybko tylko do przeglądu to piszę że działa taki sposób.