FORUM JAGUAR CLUB POLAND FOUNDATION
Dział Techniczny => XJ X350, X358 (2003-2009) => Wątek zaczęty przez: adas69 w Styczeń 30, 2020, 15:08:55 pm
-
Mojego X358 4.2 kupiłem ponad pół roku temu, jednak bardzo mało nim jeździłem do tej pory, ponieważ chciałem go najpierw doprowadzić do stanu jak najlepszego. Zanim zajmę się matą w fotelu pasażera, czy też wycieraczkami o które już pytałem, myślę, że sprawa drgania, wibracji jest ważniejsza. Chodzi o to, że podczas jazdy, kiedy dochodzi do prędkości ok 80km/h czuć jest wibracje z pod auta, przy prędkości powyżej 120 drgania stają się ledwo wyczuwalne. Przy 80 w momencie kiedy puszczam gaz, drgania ustają. Dodatkowo, czasami kiedy puszczam gaz, czuć jest delikatne puknięcie. Kolega z którym dzisiaj jechałem do pracy twierdzi, że oba objawy są spowodowane problemem z wałem napędowym. Teraz pytania, czy po opisie jest mi ktoś w stanie potwierdzić teorię? Czy znacie może firmę, która zajmuje się regeneracją (jaki to mw może być koszt)? W Gdyni mi powiedzieli, że z wałem Jaga nic nie zrobią. I jeszcze jedno, czy wał z XJ 3.0 jest taki sam jak ten z 4.2?
Z góry dziękuję za pomoc 😉
-
Wał powinien być ten sam ,co innego most. Może tylko łożysko podporowe lub jakiś łącznik dostał luzu. Podobne objawy będzie dawał też konwerter w skrzyni .Podnośnik albo kanał i można wykluczyć po mału.
Wysłane z mojego MI 6 przy użyciu Tapatalka
-
Czyli najlepiej oddać na warsztat. Będę meldować o wynikach.
-
Zanim oddasz w inne rece zamien kola stronami i sprawdz jeszcze raz . podobne objawy daje uszkodzona opona albo bula. Sprawdz tez krzyzaki na wale lubia sie wyrabiac
-
Kwestia kół odpada, robi to samo na letnich i zimowych. W poniedziałek oddaje go do mechanika. On obstawia podporę.
-
Stary wątek, ale może warto odświeżyć. Ja swój wał napędowy regenerowalem w https://takiewaly.pl/budowa-walow-napedowych/ i szczerze mogę polecić :)
-
Będę meldować o wynikach.
Kolejny pajac, który obiecuje jak POlitycy