FORUM JAGUAR CLUB POLAND FOUNDATION
Dział Techniczny => XJ X351 (2009 - obecnie) => Wątek zaczęty przez: Rune w Listopad 24, 2019, 23:06:39 pm
-
Sprawa wygląda tak, czy da radę wyłączy w 100% DSC? Niby wyłącza się manualnie (przyciskiem) ale to i tak to samo... Drażni mnie ten system który uniemożliwia mi wejście w kontrolowany poślizg, czy ktoś wie jak go wyłączyć w 100procentach ;)? Xj 5.0sc 12r
-
W moim XF SV8 nie da rady całkowicie wyłączyć DSC, drażni mnie to niesamowicie. Ciężko zjarać gumę, przeważnie coś go poprostu trzyma. Kilka razy próbowałem, tylko raz zostawiłem piękne dwa ślady na asfalcie plus wielka chmura dymu. W XFR już tego problemu nie ma, Ty też masz 5.0 SC więc powinno teoretycznie być tak samo. Przytrzymaj 10 sekund przycisk DSC, po sygnale dźwiękowym system powinien być całkowicie wyłączony. Nie włączaj do tego nic więcej, żadnej flagi itd., daj tylko skrzynię w tryb sport.
-
Palenie gumy to nie problem, problemem jest zrobienie całego ronda :P. Bo mi nie chce pozwolić :(
-
Dobra miałeś rację :P 10sek jest dźwięk i off w 100% jakoś lepiej się jedzie odrazu przez rondo. Dzięki :D
-
Widzę koledzy ze stacji BMW

Wysłane z mojego MI 6 przy użyciu Tapatalka
-
Czarne owce z Jaguara :D
-
A widze w stopce opis erke sobie zostawiłeś ?
-
Sprzedałem za grosze, za dużo by było tych V8 pod domem😛. Teraz poluje na XKR-S. Może coś się trafi zobaczymy
-
Eee tam zaraz czarne owce, trochę zabawy nigdy nie zaszkodzi ;)
-
Chce latać bokiem, niech lata. Żadna czarna owca. Byle by robił z dala od ludzi i innych pojazdów. A jak ktoś napisze, że szkoda auta to niech tak nie robi. Właściciel jak ma kaprys to w mur też niech wjedzie. Jego kasa jego strata, a czasem taka nauka może pomóc w życiu.