FORUM JAGUAR CLUB POLAND FOUNDATION

Dział Techniczny => S-TYPE (1999-2007) => Wątek zaczęty przez: baldzi w Listopad 20, 2019, 15:29:52 pm

Tytuł: Most dyferencjał do 4.2
Wiadomość wysłana przez: baldzi w Listopad 20, 2019, 15:29:52 pm
Bardzo długo szukam już mostu do 4.2 V8, bezskutecznie. Czy do wersji v8 będzie pasować most od V8 SC? Może wiecie, czy ten most pasowałby od innych modeli np xj?
Tytuł: Odp: Most dyferencjał do 4.2
Wiadomość wysłana przez: tomtrz w Listopad 20, 2019, 18:04:16 pm
Będzie pasował od wersji sc i będzie pasował od XJ z tymi silnikami, od 3.0 czy diesla też generalnie pasuje, ale ma inne przełożenie, nawet trochę więcej kopa dostanie :D

Gorzej jest kupić most w dobrym stanie zdjęty prosto z auta, a nie jakiś zardzewiały leżak, którego i tak trzeba będzie zregenerować.
Tytuł: Odp: Most dyferencjał do 4.2
Wiadomość wysłana przez: baldzi w Listopad 20, 2019, 18:57:16 pm
Z tymi dieslami i 3.0 to prawdą? Trzeba coś przerabiać czy po prostu plug & Play?
Tytuł: Odp: Most dyferencjał do 4.2
Wiadomość wysłana przez: Boodzio2 w Listopad 20, 2019, 21:29:03 pm
Jakie chcesz przełożenie.

Wysłane z mojego MI 6 przy użyciu Tapatalka

Tytuł: Odp: Most dyferencjał do 4.2
Wiadomość wysłana przez: tomtrz w Listopad 21, 2019, 12:50:51 pm
Powinien pasować plug & play, tylko jeśli chodzi o 3.0 czy 2.5 to musza być poliftowe, bo przed liftem dyfer jest zupełnie inny.

U mnie chyba leży w garażu jeden od 4.2, ale do gruntownego czyszczenia, bo się ledwo kręci :P
Tytuł: Odp: Most dyferencjał do 4.2
Wiadomość wysłana przez: Haenes90 w Styczeń 05, 2020, 18:55:11 pm
Panowie a w przedliftach między 3.0 a 4.0 jest jakaś różnica w przełożeniach?
Tytuł: Odp: Most dyferencjał do 4.2
Wiadomość wysłana przez: krystian377 w Styczeń 08, 2020, 00:35:50 am
Cześć,

Z czystej ciekawości regenerował ktoś z Was dyferencjał ?
Ja osobiście zmieniałem dyfer na używany i po około 10 tysiącach zrobił się głośniejszy niż poprzedni.
O jakich kosztach możemy mówić przy kompletnej regeneracji ?
Tytuł: Odp: Most dyferencjał do 4.2
Wiadomość wysłana przez: tomtrz w Styczeń 08, 2020, 20:43:56 pm
Ja regenerowałem, chyba wyszło w okolicach 2000zł, ale zakładu nie polece, bo bez przerwy sciemniali z terminami, i musiałem na poprawki jeździć.

Co rozumiesz przez kompletną regenerację? Generalnie zawsze się po prostu wymienia komplet łożysk, uszczelniacze półosi i tyle.

jak używany, to tylko zdjęty prosto z auta, a nie jakiś leżak.