FORUM JAGUAR CLUB POLAND FOUNDATION
Dział Techniczny => S-TYPE (1999-2007) => Wątek zaczęty przez: baldzi w Listopad 20, 2019, 15:29:52 pm
-
Bardzo długo szukam już mostu do 4.2 V8, bezskutecznie. Czy do wersji v8 będzie pasować most od V8 SC? Może wiecie, czy ten most pasowałby od innych modeli np xj?
-
Będzie pasował od wersji sc i będzie pasował od XJ z tymi silnikami, od 3.0 czy diesla też generalnie pasuje, ale ma inne przełożenie, nawet trochę więcej kopa dostanie :D
Gorzej jest kupić most w dobrym stanie zdjęty prosto z auta, a nie jakiś zardzewiały leżak, którego i tak trzeba będzie zregenerować.
-
Z tymi dieslami i 3.0 to prawdą? Trzeba coś przerabiać czy po prostu plug & Play?
-
Jakie chcesz przełożenie.
Wysłane z mojego MI 6 przy użyciu Tapatalka
-
Powinien pasować plug & play, tylko jeśli chodzi o 3.0 czy 2.5 to musza być poliftowe, bo przed liftem dyfer jest zupełnie inny.
U mnie chyba leży w garażu jeden od 4.2, ale do gruntownego czyszczenia, bo się ledwo kręci :P
-
Panowie a w przedliftach między 3.0 a 4.0 jest jakaś różnica w przełożeniach?
-
Cześć,
Z czystej ciekawości regenerował ktoś z Was dyferencjał ?
Ja osobiście zmieniałem dyfer na używany i po około 10 tysiącach zrobił się głośniejszy niż poprzedni.
O jakich kosztach możemy mówić przy kompletnej regeneracji ?
-
Ja regenerowałem, chyba wyszło w okolicach 2000zł, ale zakładu nie polece, bo bez przerwy sciemniali z terminami, i musiałem na poprawki jeździć.
Co rozumiesz przez kompletną regenerację? Generalnie zawsze się po prostu wymienia komplet łożysk, uszczelniacze półosi i tyle.
jak używany, to tylko zdjęty prosto z auta, a nie jakiś leżak.