FORUM JAGUAR CLUB POLAND FOUNDATION
Dział Techniczny => X-TYPE (2001-2010) => Wątek zaczęty przez: scyzor w Październik 22, 2019, 09:19:32 am
-
... żarówka jest ok, natomiast voltomierz pokazuje ok. 8 V...
Wie ktoś o co tu chodzi :?: :-nuts
-
Czasem takie cuda się pokazują jak masa jest uwalona i te 8V to różnica potencjałów między przychodzącym +12V a upływem przez izolację.
Spróbuj podłączyć (-) od woltomierza w inne miejsce niż obudowa lampki.
-
Dobry pomysł... Zaczynają wkurzać mnie takie pierdołki (zaślepka spryskiwacza, zamek schowka itp.) ale póki piecyk gra ładnie... :D Sprawdzę i dam znać. W razie Twojej racji dokopię się do czystej masy ;)
-
Gonzo miałeś rację... Znalazłem inną masę i świeci.
Problem w tym, że niestety sterowanie żarówką jest właśnie masą... więc świeciła by cały czas :(
-
Może to głupie i druciarskie trochę :) ale... można by to pożenić z krańcówką od klapy jakimś bajpasem ( w ostateczności dać mikro włącznik działający odwrotnie, co by dołączał masę przy otwieraniu klapy.
Chyba że znajdziesz gdzie masę masz uwaloną, a przy elektryce fordowskiej to może być ciekawe zajęcie.
P.S. Jak już dłubiesz przy klapie zerknij profilaktycznie choćby na stan izolacji kabli od tylnej klapy co to biegnie w gumowym peszlu po lewej stronie obok zawiasów klapy. Ja już przerabiałem to gówno dwukrotnie, łącznie z awaryjnym otwieraniem bagażnika (a w wersji z nierozkładaną kanapą i brakiem zamka z kluczykiem jest wesolutko, oj wesolutko).
-
Wiem wiem gonzo... mam ciarki za każdym razem jak pomyślę o tym cholernym wynalazku zamka elektrycznego...
Też mam nierozkładaną kanapę i brak kluczyka... Czytałem, że trzeba wiercić. Tylko jeszcze trzeba wiedzieć gdzie :P ::)
Z zamkiem schowka trafiłem w punkt... Póki co powtarzam żonie, żeby nie wkładała do bagażnika nigdy zakupów typu ryby czy mięso ;D
A z lampką nie będę kombinował. Kiedyś w jakimś aucie miałem taką włączaną ręcznie. Taką założę.