FORUM JAGUAR CLUB POLAND FOUNDATION
Dział Techniczny => S-TYPE (1999-2007) => Wątek zaczęty przez: qlimaxer w Październik 18, 2019, 17:19:59 pm
-
Witam. Dzisiaj sobie jadę i nagle bum, wąż górny z głowicy zsunął się, kot się posikał. Po dodaniu gazu widać ewidentne pienienie się płynu chłodniczego w zbiorniku + rośnie aż się wylewa, czego jak silnik był sprawny nie było. Oprócz tego mimo że jest ciepło solidnie sobie kopci. I teraz pytanie. Opłaca się 2x robić ten silnik czy lepiej to olać i wstawić 2? Ja raczej byłbym za wstawieniem drugiego silnika, po ten pierwszy ma też pare wycieków i doprowadzenie go do ładu również wyniosło by paręset złotych.
Najbardziej interesuje mnie, jak byłoby ze wsadzeniem silnika 3.0 zamiast 2.5? Z tego co wiem silniki są bardzo podobne, jednak nie mam pojęcia od strony technicznej jakie mogą być problemy? Ewentualnie jeżeli ktoś ma silnik 2.5 w normalnych pieniądzach do sprzedania i co najważniejsze SPRAWNY to możemy porozmawiać.
Pozdrawiam :'(
-
Nie ma żadnych problemów dzień roboty i gotowe. Wszystko pasuje montujemy i odpalasz.
Wysłane z mojego MI 6 przy użyciu Tapatalka
-
To sarkazm, czy mowisz powaznie? Niemozliwe zeby to pasowalo plug&play.. sam sterownik trzeba by pewnie wymienic i wiazke silnika, nie wiadomo jak reszta.
-
Przecież to te same silniki . Wyjmujesz i zakładasz sam robiłem więc mówię z praktyki .
Wysłane z mojego MI 6 przy użyciu Tapatalka
-
Piekna sprawa! A skrzynia rozumiem nie robi problemu odn2.5? Wiesz co, ja napisze do Ciebie priv i pogadamy :)