FORUM JAGUAR CLUB POLAND FOUNDATION
Dział Techniczny => XF (2008 - obecnie) => Wątek zaczęty przez: Bartosz w Październik 04, 2019, 15:28:52 pm
-
Robicie takie rzeczy w swoich autach?
Ja uzywam Liqui Moly Engine Flush ( wlewam do oleju przed serwisem) oraz Diesel Injector Cleaner (wlewam do baku przy tankowaniu do pelna) . Obie czynnosci zawsze przed serwisem :-V
-
Ja leje diesel reiniger od liqui molly na 30L. Do oleju nić bo się boję. Na początku kupiłem do oleju Xado stage 1 i to wszystko. Olej co 8 tkm wymiana. Pzdr
-
Sie tak z ciekawosci spytam czemu lejesz na 30L akurat? Lepiej zadziala na mniejsza ilosc paliwa?
-
Hi, flaszka jest na 30 L przewidziana. Odnośnie jeszcze paliwa. W niemcowni gdy zaleje niemieckiego ON silnik całkiem inaczej słychać. Polskie pali więcej i w ogóle inny klang silnika jest
-
A mixolu do ON-ego nie dolewacie?Ostatnio ja dolewam i mam jakby przyjemne wrażenie.Myślicie że mi się zdaje,bo sam nie wiem?
-
A filtr dpf jeszcze żyje czy się już zatkoł tym mixolem ?
-
Myślisz ze to może szkodzić?Troche słuchałem,czytałem,moim zdaniem nie ma to wpływu.Faktycznie raz już się wypalał ale nie sądzę żeby było to częściej lub dłużej. Czy ktoś ma jakieś spostrzeżenia?
-
Ogólnie nikt tego nie badał ale na chłopski rozum ten olej 2T musi się spalić i wydziela się popiół który osadza się w filtrze. Lepiej chyba zalać coś z liqui molly - diesel reiniger - pomaga też przy wypalaniu dpf. W de mam paru pacjentów mechaników pracujacych w mercedesie i gadałem parę razy z nimi i zalecają ten specyfik z liqui.
-
To się leje dosłownie 2 setki na cały zbiornik. Nic Ci nie zatka
-
DPF-a najlepiej usunac :-V
-
... I truć wszystkich dookoła, tfu
Sent from my TA-1012 using Tapatalk
-
Jak tak sie martwisz o srodowisko to zawsze mozesz jezdzic rowerem ;) rowwer nie truje :-R
-
Elektrycznym chyba... :-trudno
-
Ja to bym raczej martwił się o spotkanie z gliniarzem który sprawdzi skład spalin Twojego Jaguarka. Zamontowanie nowego DPFa może troszke kosztować. Zreszta lada chwila i na przeglądach będą sprawdzane DPFy więc możesz mieć problem z pozytywnym zaliczeniem przeglądu. Jak dla mnie to auto bez DPFa nie powinno być dopuszczone do ruchu.
-
dpf w zamienniku nie wytrzyma roku zbędny wydatek ,uważam ze nie ma co lać dodatków ani do zbiornika ani do oleju to wszystko psu na budę , wydajemy kasę na środki które tak naprawdę nic nie dają mamy silniki o przebiegu przeszło 300tys lub lepiej gdzie powinno sie juz zmienić wtryski ,turbo ,ale nikt tego nie robi bo to wydatek wiec wlewamy MIKSTURY które maja nam podnieść silnik do sprawności z lat produkcji ,trzeba lać paliwo ze sprawdzonych stacji ,olej dobrej klasy na tym nie oszczędzamy ,wymiana max 12-15 tys oraz filtry żadnych 5w30 tylko pełny syntetic 5w40 lepsza ochrona w temperaturze roboczej zwłaszcza przy dużych mocach, nie dajmy się zwariować
-
5w40 do jaguara z dpfem ? Zatka się na c2 momentalnie