FORUM JAGUAR CLUB POLAND FOUNDATION
Dział Techniczny => S-TYPE (1999-2007) => Wątek zaczęty przez: Master808 w Sierpień 24, 2019, 19:56:49 pm
-
Witam. Od pewnego czasu w moim kocie występuje Restricted Performance. Postanowiłem więc zainwestować w SDD i po podłączeniu nie ma błędów RELATED, są natomiast UNRELATED, w których się pogubiłem. Jeden z nich jest zdecydowanie dziwny, dotyczy zawieszenia pneumatycznego, ja mam sprężyny. Może ktoś rzucić na to okiem i poradzić co mogę zrobić, żeby zlikwidować ten upierdliwy komunikat?
-
Jedyny sensowny skazuje na problemy z przepustnica
Wysłane z mojego MI 6 przy użyciu Tapatalka
-
Czy w takim razie jest ona do wymiany czy jakiejś adaptacji? Czy jest jakaś opcja programowania zawieszenia z pneumatycznego na zwykłe? Gdy wchodzę w znak zapytania przy tym błędzie, napisane jest iż kontrolka CHECK ENGINE zostanie wyświetlona gdy pojawi się ten właśnie błąd.
-
Ty nie masz pneumata. S type miał sprężyny ewentualnie cats czyli adaptacyjne amortyzatory. Przepustnice można adaptować ,
Wysłane z mojego MI 6 przy użyciu Tapatalka
-
Właśnie mnie to dziwi, bo skąd ta wiadomość o tym zawieszeniu. Można to jakoś zmienić w systemie? Mam też Land Rovera i tam jest opcja wyboru zawieszenia. Czy wiesz, gdzie mogę znaleźć tą adaptację przepustnicy bądź jak ją wykonać? Gdzieś czytałem że można to zrobić na zapłonie poprzez wciśnięcie pedału gazu do końca, ale nie wiem czy to prawda czy jakiś kolejny mit
-
I jak udało się opanować problem ? Mam to samo u siebie ( świeżo kupione auto ) Odcina mi moc przy 3 tys obr. Podpinam się pod temat żeby nie spamować. S-type 02 rok, silnik 2.5 z lpg. Od czasu do czasu, a ostatnio częściej w przypadku mocnego wciśnięcia gazu wyświetla komunikat restricted Performance ( check się nie zapala ). Przez kilka dni po zakupie było Ok, problem pojawił się po Ok tygodniu zaczął wywalać ten błąd. Macie jakies pomysły ?
-
Brak komunikacji skrzyni ze stertownikiem, lub zanik połączenia z vcmi
-
Kolego "revoltman" zczytaj kody zwykły elm wystarczy i wtedy będzie wiadomo czego szukać bo tak to tylko wróżbita , Restricted Performance to ogólny błąd silnika u mnie wyskakiwał jak miałem problem z przepływomierzem .
-
Tak jak koledzy mówią, trzeba odczytać błędy. Ja nadal nie doszedłem do tego co jest grane. Nowe świece, cewki, wymienione uszczelki pod kolektorem, filtr paliwa. U mnie jest tak, że restricted jest cały czas a silnik potrafi pracować jak złoto, pełny zakres obrotów, moc. Czasami zdarza się, że po odpaleniu od razu ma tryb awaryjny i odcina zapłon przy 3000 obr. Wystarczy zgasić auto, odczekać, odpalić i pełna moc wraca.
-
Sprawdź akumulator. Odłącz podładuj. I zobaczysz co się dzieje
-
Nowy akumulator, to wykluczyłem na samym początku. Wszystkie podłączenia SDD robiłem również na prostowniku, bo wiem że prąd zjada bardzo szybko.
-
Szukaj lewego powietrza słynna rurka na tyle kolektora dolotowego oraz szczelność klap wirowych. Oraz spr maf i map.
Wysłane z mojego MI 6 przy użyciu Tapatalka
-
Podciśnienie sprawdzone, wszystkie rurki. Uszczelki klap wymienione, oryginalne. Jak mogę sprawdzić ich szczelność? Kolejne na mojej liście to map i maf. A ten trzeci to co?
-
U mnie padł przełącznik zmiany biegów, po wymianie jest oki , a jeszcze linka była od innego modelu
-
Zobacz czy po zapaleniu świateł podświetla wszystkie biegi
-
Skrzynia chodzi bez zarzutu
-
Dziś zauważyłem jakby auto po odpaleniu gubiło przez moment zapłon. Wymieniłem już wcześniej świece i cewki ale może są nieodpowiednie. Jakie cewki i świece macie sprawdzone u siebie? Ja kupiłem wszystko NGK, ale nie mam teraz pewności czy to właściwy wybór.
-
Jak aby na zimno to bardziej się skłaniam ku nieszczelności w dolocie
-
Dzięki kolego, sprawdzę na pewno, chociaż miałem wrażenie, że na ciepłym też kilka razy jakby zapłon skoczył.
-
Mi pomogło spryskanie dolotu woda ,na nieszczelności po prostu wciągnął wodę . Inna metoda do dymiarka i szukanie miejsca gdzie ulatnia się dym.
Wysłane z mojego MI 6 przy użyciu Tapatalka