FORUM JAGUAR CLUB POLAND FOUNDATION
Dział Techniczny => X-TYPE (2001-2010) => Wątek zaczęty przez: snajperro84 w Lipiec 30, 2019, 21:24:12 pm
-
witam jak w tytule wymiana uszczelniaczy wtrysków myślę o tym żeby sam wymienić rzekomo nie jest to tak skomplikowane :-W tu jest link
https://www.mondeoklubpolska.pl/content.php/279-MK3-TDDI-Wymiana-uszczelniaczy-wtrysk%C3%B3w-krok-po-kroku co o ty myślicie ????
-
Trzeba zdjąć osłonę silnika, od wtryskiwaczy okręcić przewody paliwowe, odłączyć kostki z przewodami. Uszczelniacze wystarczy podważyć wkrętakiem i można je wyjąć.
-
czyli nic skomplikowanego na to wychodzi ?
-
jak umiesz odpowietrzyć wtryski to roboty może na 20 minut z myciem pokrywy
-
odpowietrzyć wtryski rzekomo nie trzeba ?
-
https://www.mondeoklubpolska.pl/content.php/279-MK3-TDDI-Wymiana-uszczelniaczy-wtrysk%C3%B3w-krok-po-kroku
czy taka wymiana jest poprawna i czy trzeba odpowietrzać wtryski po takim zabiegu ?
-
Nie trzeba odpowietrzać wtryskiwaczy. Skręcasz wszystko i uruchamiasz silnik.
-
no i gitara dzięki za odp byłem u mechanika wczoraj z myciem dekla chciał 100 zł więc myślę że to trochę przesada dokonam tej wymiany sam pozdrawiam serdecznie :-thank mam nadzieje że przebiegnie bez problemowo :logojcpf:
-
Żadna robota. Odpowietrzać nie trzeba. Weź sobie cienki śrubokręt płaski do podważenia od tyłu blokad powrotów paliwa. A z ciekawości po co zmieniasz? Jak nie dymi podczas pracy z nich to są szczelne.
-
witaj zmieniam bo są zalane cieknie 2 sztuki zaraz wstawię zdjęcie nie podoba mi się to chcę wymienić i umyć dekiel chociaż nic nie kopci jak na razie :-V
-
100 normalna cena. Za 50 nikt tego nie wymieni
-
dwoje oddzielnych mechaników zdiagnozowało ze to uszczelniacze wtrysków modle się oby to było to :-K :-K :-K :-K :-K :-K :-K :-K
-
ale sie narobiło auto nie odpala po wymianie wymieniłem tylko 1 uszczelniacz podłączyłem kostkę i przewód paliwowy i nie odpala masakra co mogło sie stać?
-
Przewody powrotne - przelewowe wtryskiwaczy i kostkę zdemontowałem zamontowałem z powrotem i nie odpala ? co może być mechanik ma być dopiero w poniedziałek ?????? ?????? ?????? ?????? ??????
-
To może jednak sie zapowietrzył i komp dostaje info o za niskim ciśnieniu na listwie
-
Posprawdzaj połączenia wszystkich węży paliwowych, do filtra do wtryskiwaczy. Jeżeli jest jakaś nieszczelność paliwo mogło cofnąć się z przewodów. Później poluzuj nakrętki przewodów przy wtryskiwaczach i zakręć rozrusznikiem do czasu, aż pokaże się paliwo. Dokręć nakrętki i spróbuj uruchomić silnik.
Posprawdzaj też przewody elektryczne. po wymianie jednego uszczelniacza, nawet gdyby wtryskiwacz zapowietrzył się, silnik bez problemu powinien zapalić na pozostałych trzech cylindrach.
-
jednak się zapowietrzył do tego spinka od przewodów powrotnych mi pękła :) ale już jest ok kupiłem nowe przewody z nowymi spinkami i nowy filterek paliwa jak na razie jest ok ale stresa miałem małego
-
dziękuje koledzy za odp :-R