FORUM JAGUAR CLUB POLAND FOUNDATION
Dział Techniczny => XF (2008 - obecnie) => Wątek zaczęty przez: bibor80 w Lipiec 05, 2019, 18:28:50 pm
-
Witam.
Ostatnio zauważyłem, że mam zabrudzony most z oleju.
Wydaje mi się, że cieknie z uszczelniacza wału korbowego.
Czy żeby wymienić ten uszczelniacz trzeba ściągać wydechy itp. czy jest tam na tyle miejsca, że wystarczy odkręcić i cofnąć wał, bez demontażu połowy auta?
Wysłane z mojego SM-G925F przy użyciu Tapatalka
-
W tylnym moscie nie ma wału korbowego. Jeśli będziesz odkręcał wał zaznacz sobie brzeszczotem lub flamastrem na flanszach żeby przy skladaniu poszedł w te same miejsce. Jak odkręcisz przy moście wał się cofnie w str skrzynii i flansza z most powinna zejść. Spuść olej najsamprzód. Simering dobierz w jakimś sklepie z łożyskami jak z Tarnowa jestes na Ulicy urwana jest spox sklep dla rolników w którym wszystko jest.
-
Zgadza się :) miałem na myśli napędowy. Dzięki za poprawkę.
Jestem z Dolnego Śląska. Chłopaki przy warsztacie mają również sklep z łożyskami, uszczelniaczami itp., to pewnie coś się znajdzie.
A jaki olej do mostu i ile?
Wysłane z mojego SM-G925F przy użyciu Tapatalka
-
Czekej Valvoline75w90 GL5 bez LS - czerwony. U mnie weszło 850ml lub coś koło tego
-
Dzięki. Na razie temat zostanie odłożony, bo się gościu zagapił i uderzył w bok auta. Uszkodzone drzwi przód, tył, błotnik tylny i zderzak.

Wysłane z mojego SM-G925F przy użyciu Tapatalka