FORUM JAGUAR CLUB POLAND FOUNDATION
Dział Techniczny => X-TYPE (2001-2010) => Wątek zaczęty przez: MarcinGW w Czerwiec 14, 2019, 15:43:21 pm
-
Tak jak w temacie proszę o pomoc. Po odłączeniu akumulatora i ponownym podłączeniu odpaliłem kota zauważyłem że pali się Check Engine ( nie wiem czy ma to związek z odłączenie akumulatora czy tylko niefart i zbieg okoliczności) , po skanie OBD2 były następujące błędy:
- P0103
- P1111
Dodatkowe objawy to:
-Obroty na kazdym biegu do 3000rpm
-Po odpuszczeniu gazu tak jak by szybciej zwalniał
Na dokładke wczoraj zaświeciła sie kontrolka Airbag z sekwencją 28 (2 migi przerwa 8 migów)
Czy wymiana przepływomierza załatwi problem P0103? I co z P1111
-
P1111 pomijasz.
P0103 wskazuje na problem z przepływomierzem lub jego obwodem. Skoro przestało działać po odłączeniu akumulatora, to moim zdaniem byłby to wyjątkowy pech, gdyby akurat teraz się zepsuł. Prędzej obstawiałbym problem z wtyczką.
-
Hm w sprawie P1111 dzieki , kupie przepływomierz sprawdze i dam znać. A sekwencja 28 w Airbag ktoś może miał i sobie z tym poradził?
-
P0103 wyeliminowany a obroty na kazdym biegu do 3000rpm tez wyeliminowane , przyczyną był niesprawny już przepływomierz powietrza (wymieniony na nowy).
B2988 Airbag z sekwencją 28 zaprowadził do poduszek na kolana (diagnoza pod x typa) , coś nie łączy. Standardowa diagnoza ODB2 nie wykryła tego ale na szczęście znalazłem servis samochodowy w mieście który ma naprawde boski sprzęt i chyba wszystkie możliwe programy do każdego auta i tylko 80 zł. za diagnoze.
B1318 Akumulator mi padł ponieważ alternator zaczoł szfankować (zamałe ładowanie) , będzie naprawiany.
Pozdro i mam nadzieje że komuś przydadzą się te informacje.