FORUM JAGUAR CLUB POLAND FOUNDATION
Dział Techniczny => XJ-40, XJ-81 (1986-1994) => Wątek zaczęty przez: Maniek1983 w Maj 26, 2019, 07:38:36 am
-
Witam czy w tych byl montowany fabryczny imobilajzer
-
Był , pod klawiaturką od komputera pokładowego było wejście , gdzie wsuwało się takiego pendriva z pastylką w środku .
-
To musze zdemontowac licznik i rozebrac go ?
-
Jak to odlacze to auto zapali ?
-
W instrukcji do XJ40 jest napisane , że po odłączeniu immobilaizera w ciągu 15 sekund auto się blokuje i słychać dwutonowy dźwięk ( nie wiem dokładnie jak to tłumaczyć , bo mam instrukcje po Niderlandzku ). Generalnie jak w każdym aucie , zgubisz pastylkę , i jest uziemione .
-
Jaguar XJ6 dobrze prawi bo mam akurat w swoim immobiliser, wkladasz go piknie raz i mozesz go odpalac a jak go nie odpalisz w tym czasie przez okolo 10 sekund to znow 2 razy piknie ze tak jakby sie "rozlacza" i po tym znow musisz go wlozyc zeby moc go odpalic bo bez tego mozesz krecic ile chcesz i nie zapali.
-
Zdemontowalem ten plastik co jest pod klawiaturka w liczniku i nic takiego nie widze
-
nie wiem czy jest to fabryczne, wygląda na dokładkę rzemieślniczą firmowaną przez jaguara.
ja mam to wyprute i spokój.
-
Ja tego nie widze odkrecilem ta klapke od klawiaturki i nic a pompa dalej nie idzie po zaplinie mialem nadzieje ze to to bedzie
-
immo nie jest w klawiaturze. był montowany w pokrywie tapicerskiej pod kierownicą po prawej w bliskiej okolicy kluczyka.jedyna blokada pracy pompy paliwa to niesprawny czujnik położenia wału. jak komp nie widzi obrotów to nie puści pompy. sprawdź jeszcze czy nie masz wybity wyłacznik zderzeniowy
-
a gdzie znajduje sie ten wyłacznik zderzeniowy?
-
Wyłącznik zderzeniowy jest w okolicach podnóżka , ale gdyby był wyrzucony , to komputer pokładowy byłby martwy ,a jedynie radio by działało .
-
Rownież, mam problem z 40 rocznik 1994 Auto posiada immobiliser(tak jak kolega wczesniej, wspomniał maly pendrive), samochod zamykany na klucz manualnie(bo pilot nie dziala) Wszystko działało normalnie do czasu. Mianowicie przy probie otworzenia auta i odpalenia, zaczyna wyć. Odpala sie syrena( sygnał dzwiekowy) i swiatła migaja. Immo po wlozeniu pika raz tak jak zawsze, ale pompa nie podaje i nie mozna uruchomic auta, skrzynia biegow tez jest zblokowana. Jedynie odlączenie akumulatora powoduje zaprzestanie wycia. Po podlaczeniu ponownie akumulatora, po 10/15s auto zaczyna ponownie wydawac dzwięki ;( W podlokietniku znajduje sie security off/on ale nigdy tego nie ruszałem. Czy ktoś ma pomysł co jest przyczyna tego alarmu?
-
Ale jesli czojnik polorzenia walu jest zepsuty to wydaje mi sie ze pompa powinna nabic cisnienie jesli da cie zaplon a dopiero jak sie kreci rozrusznikiem to czujnik daje sygnal na pompe i wtryski ale pewien nie jestem
-
Rownież, mam problem z 40 rocznik 1994 Auto posiada immobiliser(tak jak kolega wczesniej, wspomniał maly pendrive), samochod zamykany na klucz manualnie(bo pilot nie dziala) Wszystko działało normalnie do czasu. Mianowicie przy probie otworzenia auta i odpalenia, zaczyna wyć. Odpala sie syrena( sygnał dzwiekowy) i swiatła migaja. Immo po wlozeniu pika raz tak jak zawsze, ale pompa nie podaje i nie mozna uruchomic auta, skrzynia biegow tez jest zblokowana. Jedynie odlączenie akumulatora powoduje zaprzestanie wycia. Po podlaczeniu ponownie akumulatora, po 10/15s auto zaczyna ponownie wydawac dzwięki ;( W podlokietniku znajduje sie security off/on ale nigdy tego nie ruszałem. Czy ktoś ma pomysł co jest przyczyna tego alarmu?
Ten przełącznik w podłokietniku jest od alarmu . Ja miałem problem jak zdechła mi bateria w pilocie . Wyszedłem na stacji , zatankowałem i zamknąłem go z pilota , ale jak wróciłem nie mogłem otworzyć . Musiałem otworzyć samochód z kluczyka podczas gdy alarm był uzbrojony , no i zaczął właśnie wyć , ale odpaliłem go normalnie ( widocznie przy wyjącym alarmie immo nie pozwala odpalić auta ) . Spróbuj wyłączyć alarm i zobaczyć , co się stanie po zamknięciu i ponownym otwarciu z kluczyka ( nie powinien wyć , chyba , że w któryś siłownik w drzwiach nie odbija ).
-
A to fabryczny alarm gdzie syrena jest
-
Syrena jest koło filtra powietrza .
-
A to nie mam a pompa dalej tylko na krodko hodzi fajna pogoda by sie pohezdzilo
-
A to nie mam a pompa dalej tylko na krodko hodzi fajna pogoda by sie pohezdzilo
nie możesz się postarać z pisownią? oczy bolą ;D
-
Ok :-super
-
Maniek tak z ciekawości jesteś Polakiem? Czytam to co piszesz i w Polsce sześcio-siedmiolatki lepiej piszą. Może po angielsku pytaj bo rzeczywiście oczy bolą. Albo google translate użýwaj
-
Tel mam uszkodzony ekran popekal
-
;D ;D ;D
-
Jaki idzie przekaznik do pompy paliwa wiem ze 4piny ale ile amper powinien miec
-
Witam mam kolejne pytanie czy na kostce przekaznika chodzi mi i pin numer 30 czy piwinno byc zasilanie
-
Witam ile przychodzi minusow na cewke
-
na cewke nie przychodzi minus (bezpośrednio). jeden pin masz +12V drugi idzie do aparatu zapłonowego. masę masz tylko na obudowie. Może uziemiłeś cewkę i dlatego ci nie pali ;D
-
nie wiem czy jeszcze ktoś czyta ten wątek ale mam identyczne auto jak Maniek czyli 4.0 z 1990 i auto hula pali bez żadnego immobilizera.
Auto sprowadzone ze Szwajcarii .... i jaki wniosek ma on to ustrojstwo czy tez nie ?