FORUM JAGUAR CLUB POLAND FOUNDATION
Dział Techniczny => XF (2008 - obecnie) => Wątek zaczęty przez: Boogie w Kwiecień 27, 2019, 12:16:14 pm
-
Witam Forumowiczów!
Nie znalazłem informacji o moim problemie na forum, więc pozwalam sobie założyć nowy temat. Mój Jag to XF 3.0d 211KM z 2010 r. Jakiś czas temu miałem jednorazowy problem z selektorem skrzyni biegów. Nie dało się wrócić do pozycji P. Po wyłączeniu silnika wszystko wróciło do normy, a problem się nie powtórzył. W ostatnich dniach pojawiło się coś innego. W czasie jazdy w gorący dzień dzwignia hamulca ręcznego bardzo silnie się nagrzała. Ledwo można było dotknąć. Selektor był nieco chłodniejszy. Czy to normalne w tym modelu, czy świadczy o awarii? Cały panel do wymiany, a może mechanizm ręcznego? Będę wdzięczny za uwagi.
-
Hmm gdy jadę np trasę 1500km i na stacji wrzucam na P to wybierak jest ciepły dźwignia ręcznego nigdy. U mnie jak stoi na P, silnik zapalony i wciskam hamulec nożny to solenoid w wybieraku "puka" podobno norma.
Rozbierz i zobacz może jest dużo kurzu wilgoci i robi się zwarcie. Napisz jak dojdziesz do sedna sprawy co bylo. Pzdr