FORUM JAGUAR CLUB POLAND FOUNDATION
Dział Techniczny => S-TYPE (1999-2007) => Wątek zaczęty przez: qlimaxer w Kwiecień 18, 2019, 12:54:36 pm
-
Witajcie. Auto delikatnie zaczeło kopcic na biało, odkręcam korek delikatnie zabuzowało. Były robione głowice 2 lata temu, planowanie, szczelność, nowe uszczelki i reszta gratów, auto nigdy mi się nie przegrzało, wskazówka zawsze stoi jak wryta na 90 stopni. Pozostawiony bez korka wywala po czasie do góry, ale bąbli jakiś nie widać. Brakuje mi już słów. Mam tester co2, więc sobie go zrobię. Warto bawić się i naprawiać znowu ten silnik? Dla mnie to chyba szkoda zachodu, lepiej kupić 2 i przełożyć, zamiast się wkur... wiecznie, bo juz zaufania nie mam do tego silnika.
-
Bez korka nie ma ciśnienia w układzie więc będzie wywalać/gotować się. Co do kupowania nowego/innego silnika to patrząc na to w jakim stanie jest większość używanych gratów do x-type (kompletnie zajeżdżone nie nadające się do ponownego montażu) nie ryzykowałbym. Po montazu się okaże że żłopie tyle oleju ile paliwa.
-
Siemka I jak po teście CO2 coś wykazał?