FORUM JAGUAR CLUB POLAND FOUNDATION
Dział Techniczny => S-TYPE (1999-2007) => Wątek zaczęty przez: Raiderslbn w Kwiecień 17, 2019, 10:01:08 am
-
Witam auto dymi mi na biało to raczej para źle denerwuje mnie to. Korek wlewu oleju masło olej czysciutki płyn również auto się nie grzeje ma moc i ten dym....Byłem u mechanika stwierdził " tak Poprostu jest"....dodam że niedotykałem się do świec i cewek A katy wydłubane .Poratujcie jakaś dobra rada
-
Korek wlewu oleju masło?
Czy ten dym to faktycznie dym, czy tylko para wodna?
-
Para wodna korek ma biały szlam ale to raczej z nie dogrzania
-
u mnie majonez pod korkiem i biały dym w poprzednim aucie oznaczał uwaloną uszczelkę pod głowicą
-
Nie ma żadnych objawów uszczelki auto się nie grzeje w płynie chłodzącym nie ma majonezu płynnie dostaje się do oleju auto ma moc i robi 1000 km tygodniowo
-
Za kilkanaście złotych kup test co2 może to pozwoli zawęrzyć poszukiwania.
-
ubywa płynu chłodniczego?
-
Biały dym po starcie zimnego silnika oznacza zazwyczaj uszczelniacze zaworowe do wymiany.
-
Dzieje sie tez tak w cieple dni?
-
Nie ubywa płynu wszystko jest w normie olej nie jest zakochany i trzyma poziom A dymi i zimny i gorący:)
I na gazie i na benzynę tak jak mówiłem wszyscy mówią że to para ale ja mam auto nie parowóz:):wydaje mi się że bardziej dymi na wolnych obrotach po trasie jakoś specjalnie tego nie widzę ale mogę się mylić
-
To jak niczego nie ubywa to bym sobie odpuścił tematy uszczelek i skoczył na stacje diagnostyczną żeby sprawdzili stan spalin. Może po prostu nie dopala ci czegoś i stąd biały dymek. Pewnie skończy sie na wymianie świec ;)
-
Też mi się tak wydaje zauważyłem że czasami chodzi nierówno niewiem tex w jakim sraniw sa cewki
-
habemus papam ;D