FORUM JAGUAR CLUB POLAND FOUNDATION
Dział Techniczny => XJ X300, X305, X308 (1994-2003) => Wątek zaczęty przez: maxdzax w Maj 26, 2009, 16:05:05 pm
-
Drodzy koledzy, Cóz wymieniłem swiece byly przypalone wszystkie 8 sztuk, do nasady, cewki spoko niby. ale z lewej rury wydechowej lecą nromalne spalinki a z prawej rury cisnienie spalin jest wyraznie nizsze prawie ze niema wydechu ech ,ech czyzby zapchał sie katalizator? boze co robić? plis plis chelp me!!!!!
-
najlepiej uniescic ciśnieniomierz mierzenia wydechu zamiast O2 sondy ale jesli miernika takiego nie posiadasz wykrec górna sondę i przejedz ( troche glosno) ale sprawdzisz czy jest roznica .
możesz tez rozebrać katalizator i wizualnie sprawdzic czy jest przepalony (zatkany) czy nie.
-
no właśnie.. katalisator... choleder sprawdze to potem teraz mam problem oprucz tego ze jest ta dosc duza roznica cisnien to prawdopodobnie padł air mas flow meter, czyli czujnik przepływu powietrza, dlaczego tak sadze? ano dlatego ze jak rozkreciłem czujnik wyczysciłem go wszystko bylo miodzio znikł check engine na caly dzien a potem znow to samo niebieski dym z rury faktycznioe cholernie przebogata mieszanka... coz robic? jest sposub aby sprawdzic przepływomietrz cz terz nie jest przypadkiem uszkodzony?
-
http://www.youtube.com/watch?v=pFQ2kxBzuIA (http://www.youtube.com/watch?v=pFQ2kxBzuIA)
oto jak wyglada problem naocznie....
-
dzaguś muj raicing green....