FORUM JAGUAR CLUB POLAND FOUNDATION
Dział Techniczny => XF (2008 - obecnie) => Wątek zaczęty przez: patryk_x-type w Luty 04, 2019, 09:58:47 am
-
Witam.
Czy ktos sie orientuje jak wyglada zmiana w xf lift ze zwykłej wersji na sport a dokładnie co pasuje ze starego zderzaka - spryski,klapki, grill???. wiem ze kratki zewnetrzne się różnia oraz czy do tylnego zderzaka można zmienic tylko sam dyfuzor z tyłu czy trzeba cały zderzak. Z góry dzieki za podpowiedzi.
-
Grill jet taki sam (rozmiarowo) jedyna roznica jest w dolnej czesci zderzaka (wyglad). Podlaczenia (spryskiwacza z prawej i czujnikow z lewej) beda takie same.
-
Jak cos mam na zbyciu zderzak caly przedni od sporta i tylny dyfuzor. Moj XF oryginalnie byl w sporcie ale jak kupowalem od kolesia z Anglii fegli od XF-RS czyli 20"Varuny, dorzucił mi do palety tylny dyfuzor i przedni zderzak od XF-RSa :D (który btw jest przekozacki i robi z tego auta bandziora w choooy) wiec zdjalem swoj od sporta, polakierowałem tego od RSa i jeżdżę na nim 8) moj stary od sporta jest do polkierowania bo duzo odpryskow, ale jakby ktoś chciał mogę sie potargowac 8)
Co do podlaczeń to wszystko pasuje bez zadnych kombinacji, nie ważne czy to zderzak od normala, sporta czy XF-RS. Plug-and-play.
-
witam a czym się te trzy zderzaki różnią ?
-
Gabriel001 masz pełnà skrzynke .
-
Jak cos mam na zbyciu zderzak caly przedni od sporta i tylny dyfuzor. Moj XF oryginalnie byl w sporcie ale jak kupowalem od kolesia z Anglii fegli od XF-RS czyli 20"Varuny, dorzucił mi do palety tylny dyfuzor
Czy ten dyfuzor jest do x260?