FORUM JAGUAR CLUB POLAND FOUNDATION
Dział Techniczny => S-TYPE (1999-2007) => Wątek zaczęty przez: kris84 w Styczeń 03, 2019, 12:29:05 pm
-
Witam pacjent S type 2003r. 3.0 V6 manual wersja USA. Jak w temacie wymieniłem akumulator bo był padnięty, przed wymianą auto stało tydzień czasu i po założeniu nowego okazało się że nie chce teraz odpalić. Przekręcam stacyjkę, światła nawiew oraz radio się załącza a dalej cisza ?????? ?????? Przy próbie odpalenia przygasają światła ale rozrusznik nie kręci.Miał ktoś może podobny problem :-K
-
Sprawdz klemy, czy na pewno dobrze przykręcone, i czy nie są zaśniedziałe, jesli tak, to trzeba je oczyścić. Zakładam, że raczej nie kupiłeś jakiegoś trefnego akumulatora.
-
Przed założeniem aku oczyściłem klemy i dobrze skręciłem więc raczej odpada. Dziś znajomy mechanik próbował podpiąć się pod kompa ale nie mógł się połączyć z ECM. Z innymi modułami się łączył, ma go wziąć do siebie na warsztat i sprawdzić czy dochodzi prąd do sterownika silnika
-
auto wczesniej normalnie paliło, a teraz nie pali, co się zmieniło, to tylko aku, więc sprawdź jeszcze raz na wszelki wypadek, sprawdz tez sam aku, może trafiłeś na trefny.
To co opisałes, to są właśnie typowe objawy.
-
Przed wymianą już mu odbiło, ale dla pewności nowy akumulator też podmieniłem na inny i nic to nie dało.
-
Może sprawdź przełącznik odcięcia paliwa, czy nie wyskoczył?
https://www.justanswer.com/jaguar/5cnr2-jaguar-reset-inertia-switch-2000-jaguar-type.html
To jest link do 2000 r. ale w polifcie jest bardzo podobnie.
-
Próbowałem ale nie pomogło. Kocur stoi już u mechanika mam nadzieję, że sobie z nim poradzi
-
niee no to chyba po prostu odcina zapłon, a tutaj auto niby próbuje, ale jakby brakło mu prądu. Sprawdzałeś przewód masowy?
-
Nie odpala ,ale kręci ,słychać pompę paliwowa jest ciśnienie na listwie wtryskowej. Gaśnie dioda LED na podszybiu. Bateria jest sprawna w pilocie. Sprawny jest przekaźnik rozrusznika ,jest iskra . I tak można jeszcze trochę wymieniać.
Wysłane z mojego MI 6 przy użyciu Tapatalka
-
Mechanik do mnie dzwonił wczoraj i mówił że od strony filtr kabinowy był mokry i w środku od strony pasażera na dywaniku pojawiła się woda. Poleciało chyba też po przewodach na jakiś moduł sterujący bo był mokry. Sprawdzał rozrusznik na krótko i kręci, bezpieczniki i przekaźniki też są całe, immo też wyklucza bo dioda gaśnie. Podejrzewa że odpływ podszybia jest zatkany i dlatego tak mogło się stać, ciekawe czy da się odratować moduł sterujący ??????
-
Więc zalało główny komputer który jest pod filtrem kabinowym .
Wysłane z mojego MI 6 przy użyciu Tapatalka
-
Witam, właśnie odebrałem Kocura od znachora ;D, okazało się że nie dochodził sygnał ze sterownika na przekaźnik który odpowiada za rozruch silnika, bo przewód w wiązce się przerwał. DZIĘKUJĘ WSZYSTKIM za udzieloną pomoc i wskazówki :-thank :-super. POZDRAWIAM :-thank :-JCPF :-JCPF