FORUM JAGUAR CLUB POLAND FOUNDATION
Dział Techniczny => XJ X300, X305, X308 (1994-2003) => Wątek zaczęty przez: Moonwalker_LW w Październik 30, 2018, 22:15:06 pm
-
Panie i Panowie,
poznaje się z moim kotem, ale robi się kapryśny. Widziało go dwóch mechaników i powiedzieli, że mechanicznie jest super.
mam jednak problem: temperatura płynu chłodzacego silnik po około 15-20 minutach niepokojąco zbliża się w czerwone pole.
Raz wędrowała, ale w pewnym momencie zaczęła spadać. Kolejnym razem zawędrowała w czerwony obszar, ale moja krótka podróż się skończyła i silnk został wyłączony.
Nie sądzę, aby to było normalne, ale może ktoś coś podpowie?
dodam też, że jak odebrałem kota, wspomaganie pięknie chodziło, a teraz na początku jest w miarę, ale im dłużej jadę to się usztywnia.
może ktoś coś podpwie?
oczywiście planuje wizytę u mechanika, ale kot "nowy", więc każda sytuacja odstająca od normy mnie irytuje. dodatkowo nie wiem, czy mogę kotem się poruszać.
pozdrawiam, Łukasz
-
Jak najbardziej nie jest to normalne, auto do wylaczenia w takim stanie, sprawdzic plyn i jak jest go wystarczajaco to, albo termostat sie nie otwiera, albo cos z chlodnia. Podlaczyc tez trzeba OBD i sprawdzic temperature tam, tak by wykluczyc temp tutaj.
-
płyn jest, sprawdzilem W piątek daję do speca. A pogoda taka ładna do przejażdżek :(
pozdrawiam, Ł
-
już wiem, że ie chodzą wentylatory.
-
O tej porze roku, nawet jakby w ogóle nie chodziły to i tak temperatura nie ma prawa pójść powyżej N. Wentylatory są przede wszystkim do jazdy latem, w korku.