FORUM JAGUAR CLUB POLAND FOUNDATION
Dział Techniczny => XF (2008 - obecnie) => Wątek zaczęty przez: Kamello16 w Październik 24, 2018, 13:19:26 pm
-
Witam.
Planuje zakup Jaguara XF po lifcie 2011-2012 w UK . chce go potem zarejestrować w Niemczech . Pytanie odnosnie swiatel - czy jest mozliwosc regulacji ich na drogi UE. Czy trzeba wymieniac cale lampy.
Dzięki.
-
Lampy z UK beda swiecily
\___ \___,
jednakze jest mozliwosc splaszczenia snopu swiatla tak by wygladal (dzwignia wewnatrz lampy - z malymi dloniami da sie to zrobic bez demontarzu lampy):
_____ _____
aczkolwiek w takim ustawieniu nie bedziesz mial doswietlania pobocza - nie wiem czy to przejdzie na przegladzie poniewaz swiatla w kontynentalnej auropie powinny swiecic tak:
____/ ____/
-
@rmazurek
Dzięki za odp. A co jeśli to beda bixenon ?
-
Bixenon z tego co wiem był w standardzie. Lampy dzielą się po prostu na skrętne i nieskrętne.
-
Czy w roczniku 2009/2010 jest rowniez mozliwosc"splaszczenia obrazu swiatel "z wnetrza lampy bez jej demolki?
-
Przeczytalem na angielskim forum, ze swiatla po facelift nie osliepiaja I sa dostosowane do UE . a przed liftem jest wajcha z tylu do splaszczenia .
Oby zaakceptowali to przy rejestracji w Niemczech.
-
@Kamello16 - niestety bez przestawiania w poliftach tez razi.
Widzialem ten post na jednym z angielskich forow - to poprostu usprawiedliwienie wynikajace z lenistwa.
Czy przed czy polift to "wajcha" jest (jest tez w XJ ale w x351 bez wymontowania lamp nie da sie nic zrobic - w XF jest troche latwiej (jak sie ma male dlonie)