FORUM JAGUAR CLUB POLAND FOUNDATION
Dział Techniczny => S-TYPE (1999-2007) => Wątek zaczęty przez: tomimacko w Październik 06, 2018, 11:17:47 am
-
Wiem że temat wałkowany wielokrotnie czytałem wiele wątków ale nie pasują pod mój problem. Otóż rurki alu. idące po podłużnicy nagrzewają się do temperatury silnika nie ma opcji żeby dotknąć ręką a z nawiewów wieje letnie z lewego w miare ciepłe a z prawego prawie zimne są jakieś klapy i ew. Gdzie które tym sterują.
-
najczęściej elektrozawory padają, lub sama wiązka od elektrozaworu
-
Ale skoro gorąca "woda" jest puszczana do kabiny to powinno grzać. Jak odpalę auto (zimne) z ustawem na LO to rurki nie nagrzewają się gdy zmienię temp. na wyższą to rurki robią się gorące więc elektrozawory działają.
-
Może pompka do obiegu ogrzewania padła...
-
Nigdzie niespotkałem opisów że jest tam taka pompka. Nie mam webasta
-
Ja też nie mam webasta ale pomkę mam, jest tuż nad samymi elektrozaworami...
-
Nie w każdym modelu było wspomaganie elektryczne obiegu.A rurka powrotną też wraca ciepła ciecz.Sa w nagrzewnicy klapy ale czy od sterowania podziałem nagrzewnica ,parownik klimy trzeba zerknąć w dokumentacje a to dopiero wieczorem .
Wysłane z mojego MI 6 przy użyciu Tapatalka
-
A to zmienia postać rzeczy :- pojecia
-
Pompa obiegowa w S-typie występuje tylko w 4.0 i 4.2. Jeśli dociera gorąca woda do nagrzewnicy, sprawdź działanie serwomotorów klap, czujnika temp. wewnętrznej i drożność samej nagrzewnicy.
-
W 2,7 też jest pompka obiegowa która świetnie schładza silnik 👍
-
W 2.7 jest pompka do webasta.
-
Zgadza się tylko moje webasto nigdy się nie załączyło i pompka działa nawet przy +30 😎
-
Sprawdź panel od klimy. Mi znowu coś się zjeb... i wali gorące powietrze, sprawdzę wiązkę, a panel już sam kiedyś naprawiałem bo spaliła się ścieżka i tylko z 1 kratki waliło chłodne powietrze.
-
Właśnie wymontowałem panel wszustkie ścieżki wyglądają na nienaruszone. W którym miejscu pali się zazwyczaj ścieżka bo dużo o tym piszą ale brak foto